جوابیه فرمانداری ساوه در پی انتشار خبری در سایت تابناک مرکزی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۰۵:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

در پی درج خبری در کانال سایت خبری تابناک مرکزی در خصوص سفر فرماندار ساوه به قزوین بدون توجه به اعتراضات کارگری مسئول روابط عمومی فرمانداری ساوه با ارسال جوابیه ای به این سایت خبری تاکید کرد فرماندار ساوه بعد از پیگیری مشکلات کارگران و کارخانه نورد پروفیل به قزوین سفر کرده است.

در جوابیه فرمانداری ساوه آمده است:

با توجه به اطلاع از تجمع کارگران در صبح روز سه شنبه در جلوی فرمانداری ساوه با دستور فرماندار ساوه جلسه اضطراری شورای تامین با دعوت از مدیران دستگاه های مرتبط با صنعت و با حضور رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا تشکیل شد.

پس از پیگیری ها و رایزنی های فرماندار ساوه با هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان ساوه مقرر شد تا چند نفر از نمایندگان کارگران در جلسه حضور تا مشکلات خود را در حضور رئیس هیات مدیره بازگو کنند.

سپس مقرر شد رئیس هیات مدیره به کارخانه رفته و از نزدیک باکارگران دیدار و مشکلات آنها شنیده و زمان پرداخت مطالباتشان را تعیین نماید.

فرماندار ساوه نیز بعد از عادی شدن اوضاع و رسیدگی به مشکلات کارگران و در خارج از ساعت اداری به قزوین سفر کرد.همچنین از روز گذشته کارگران معترض با حضور در کارخانه مجدد فعالیت خود را از سر گرفته اند.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی