جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۳۷:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار سیدمهدی حسینی در این جلسه  به تشریح جزئیات جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد طرح دور برگردان بلوار ایثارگران شهر غرق آباد با حضور مشاور طرح و نمایندگان پلیس راه محور قدیم ساوه همدان و پلیس راهور شهرستان، نمایندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری غرق آباد به صورت میدانی مورد بررسی دقیق قرار گرفته و جهت تصمیم گیری نهایی به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اعلام شود.

به گفته حسینی احداث پل هوایی شهر آوه به منظور ایمنسازی معابر اصلی، با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در بلوار اصلی این شهر روبروی مدرسه علوی از دیگر مصوبات بود.

وی اصلاح سرعت گیرهای سطح شهر ساوه به ویژه ورودیهای شهر توسط شهرداری ساوه، ساماندهی سرویس مدارس شهرها و روستاها توسط آموزش و پرورش، تسریع در تهیه طرح جامع ترافیک شهر ساوه توسط شهرداری ساوه، نصب روشنایی و تقویت تابلوهای ورودی روستای سیلیجرد(جاده یولاق) از آزاد راه ساوه همدان توسط شرکت دنا رهساز و اداره راهداری ساوه و تعمیر روشنایی ورودی ساوه از آزاد راه ساوه تهران ( بلوار سیدجمال) توسط اداره راهداری ساوه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

معاون فرماندار ساوه در ادامه گفت: در این جلسه پس از بیان اظهارات رئیس پلیس راه محور قدیم ساوه همدان در خصوص عدم رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی در حمل و نقل دانش آموزان مدارس روستایی قرار بر این شد که برخورد قانونی با متخلفات صورت گیرد. به عنوان مثال تعداد نفرات سوار شده در خودروهای مربوطه بیش از حد و ظرفیت مجاز خودرو هاست و خلاف مقررات است.

وی گفت: در این جلسه رئیس پلیس راهور ساوه نیز از اجرای طرح دوربرگردان بلوار ایثارگران شهر غرق آباد انتقاد کرد و علت آن را آمار بالای تصادفات شهر غرق آباد نسبت به کل شهرستان بیان کرد و این در حالی است که طرح موصوف نقطه حادثه خیز جدیدی را به شهر اضافه خواهد کرد.

به گفته وی قرار شد در اجرای این طرح نیز ضمن بررسی میدانی با نظر کارشناسی در جلسه بعدی شورای هماهنگی ترافیک مطرح و تصمیم گیری شود.

true
برچسب ها :
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی