جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری ساوه برگزار شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۹:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری ساوه صبح امروز با حضور اعضای آن ستاد و پرسنل محترم شهرداری ساوه در سالن جلسات آن اداره برگزار شد.

“مجید اصدق” سرپرست شهرداری ساوه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری بیان داشت: پشتیبانی از حرکت عظیم، مردمی و خودجوش اربعین فرصتی برای عرض ارادت به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام حسین(ع) است.
وی افزود: حضرت امام حسین(ع)، راه و مسیر حرکت تشیع را برای ما ترسیم نموده و امروز نیز شاهد هستیم که عاشقان این حضرت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با حضور میلیونی خود در کربلا عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت (ع) و علی الخصوص سید و سالار شهیدان ابراز می دارند.


احمد حاج امینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) افتخاری است که نصیب ما شده است بر رعایت قانون و مقررات در اعزام نیرو و امکانات، انتخاب افراد شاخص برای اعزام و رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.

“رضا یزدی” سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه نیز در این جلسه عشق به اباعبدالله الحسین(ع) را عشق و ارادتی نهادینه در وجود شیعیان دانست، گفت: در آیین پیاده روی اربعین حسینی افراد بدون هیچ گونه اجبار یا تشویقی و با تقبل هزینه نیز در قالب خادمان اربعین با عشق و علاقه به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری با محوریت بررسی نقش بخش های مختلف شهرداری در جهت ارائه خدمات مناسب تر به زائران حسینی و ابلاغ وظایف حوزه های مختلف به منظور آمادگی بیشتر برگزار شد.
یزدی تصریح کرد: کاروان اعزامی شهرداری ساوه جهت خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) امسال شامل ۱۲۰ نفر به همراه سایر تجهیزات است که این تعداد شامل ۳۰ نیروی خدماتی، یک دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه چهار آتش نشان، ۲۰ دستگاه اتوبوس شامل رانندگان و نیروهای پشتیبانی، یک خودروی حمل زباله، یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تن و یک دستگاه آمبولانس می باشد.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی