نخستین مرکز جراحی محدود دولتی در ساوه افتتاح شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۵۷:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایسنا مرکزی , در مراسمی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاونت اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان نخستین مرکز جراحی محدود دولتی در ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر اینکه احداث مرکز جراحی محدود دولتی یکی از نیازهای مهم این منطقه بود، گفت: افتتاح این مرکز از حجم مراجعات به بیمارستان و سایر مراکز درمانی کاسته و بیماران در کمترین زمان ممکن و با تعرفه دولتی درمان می شوند.

منصوری تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز درمانی مجهز در آینده نه چندان دور تنها نیاز اصلی شهرستان در حوزه بهداشتی و درمانی تامین اساتید دانشگاهی و پزشکان متخصص است تا بستری برای ارتقای دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه فراهم شود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز با اشاره به نوسازی ساختمان سابق بیمارستان ۱۷ شهریور ساوه گفت: این مرکز درمانی با انجام عملیات نوسازی و بهسازی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی در زیربنایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع به مرکز جراحی محدود دولتی تبدیل شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه با اشاره به رونمایی از سامانه هوشمند اطلاعات بیمارستانی(سهاب) در بیمارستان شهید مدرس ساوه نیز گفت: این سامانه با هدف ارائه راه حلی متناسب با نیازهای مراکر درمانی رونمایی شد.

وی، ردیابی بیماران و تجهیزان پزشکی، کنترل و نظارت هوشمند بر فرآیندهای جاری، ثبت اطلاعات تجهیزات بیماران، نظارت ۲۴ ساعته بر ورود و خروج و داشبورد گزارشات مدیریتی را از جمله کارکردهای این سامانه برشمرد و افزود: تاکنون نزدیک به چهار هزار پرونده و دو میلیون تردد در این سامانه ثبت شده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی