بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه از منطقه حاشیه نشین فانوس آباد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۳:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان، مهندس حسینی شهردار ساوه به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر عصر امروز(شنبه) با حضور در جمع ساکنان منطقه حاشیه نشین فانوس آباد به بررسی مشکلات و نبود خدمات لازم در این منطقه پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در این بازدید با بیان اینکه مهمترین افتخار برای ما خدمت به مردم است، گفت: مردم ما واقعاً شریف، قانع و قدرشناس هستند و افتخار می‌کنیم که به مشکلات مردم توجه کنیم اما خارج بودن محله فانوس آباد از محدوده شهری یک گره کور برای خدمات رسانی به این منطقه ایجاد کرده است.

“سعید کریمی” بیان داشت: نگرانی دوم مسئولان برای ارائه خدمات به مردم این منطقه حاشیه نشین که هم اینک شرایط بغرنجی را تجربه می کند احتمال شدت و گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی اطراف این منطقه می باشد اما اعتقاد اعضای شورای اسلامی شهر ساوه این حق را به ساکنان این منطقه می دهد که از تمامی خدمات شهری مورد نیاز بهره مند باشند.

وی ادامه داد: هم اینک شاهد هستیم که دور ترین روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند ولی این منطقه حاشیه نشین که در نزدیک شهر نیز واقع شده است حتی از نعمت گاز هم بی بهره مانده است و این منصفانه نیست که این مردم در این چنین شرایط سختی زندگی کنند.

 

کریمی افزود: ما قطعا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با حمایت فرماندار، امام جمعه محترم و نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی دست به دست هم دهیم تا با رفع موانع قانونی موجود در راستای ساماندهی و حل مشکلات منطقه فانوس آباد تلاش کنیم.

“یعقوب اسدی” نماینده هیات های مذهبی حاشیه شهر ساوه نیز در این دیدار به نمایندگی از اهالی اظهار داشت: این منطقه از سال ۶۸ احداث شده اما تاکنون از بسیاری خدمات مانند ابتدایی مانند گاز شهری، تلفن و خدمات شهری محروم مانده است.

وی افزود: هم اینک وجود چند واحد دامداری در این منطقه و انباشت فاضلاب شهر در نزدیکی محل سکونت اهالی، ضمن ایجاد بوی بد و آزار دهنده برای مردم، زمینه شیوع انواع بیماری را فراهم نموده است.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی