ارائه خدمات مطلوب به مردم حاشیه شهر بخش مهمی از برنامه های شهرداری است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۱۷:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از شهرداری ساوه , صبح امروز حمزه زارعی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیات همراه با سید مهدی حسینی شهردار ساوه دیدار نموده و به گفت و گو پرداختند.
در این نشست که در دفتر شهردار ساوه صورت گرفت، سید مهدی حسینی یکی از مهمترین دغدغه های خود را ساماندهی مناطق حاشیه نشین برشمرد و افزود: یکی از مهمترین برنامه ها ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر است و بخش مهمی از برنامه های اینجانب با حمایت اعضای محترم شورای شهر ارائه خدمات مطلوب به مردم حاشیه نشین است.
شهردار ساوه ادامه داد: بایستی برای ارائه مطلوب خدمات به حاشیه شهر به صورت محله ای کار را پیش برد و در این زمینه کمیته امداد می تواند کمک شایان توجهی به شهرداری داشته باشد.
سید مهدی حسینی ضمن قابل تامل دانستن شرایط حاکم بر حاشیه شهر ساوه گفت: متاسفانه نیمی از مسایل شهر مربوط به مناطق حاشیه نشین است که از خدمات شهروندی محروم بوده و از بافت ضعیفی برخوردار هستند و تصمیم داریم با توسعه شهر به خدمات رسانی هر چه سریعتر این مناطق پرداخته و یکی از برنامه ها در راستای ساماندهی این مناطق کاهش تعرفه عوارضات صدور پروانه به ویژه انبوه سازی به ساکنان حاشیه شهر است .
حمزه زارعی مدیر کمیته امداد نیز در پاسخ به گفته های شهردار ساوه اعلام همکاری نموده و گفت: طی مصوبه ای که تنها اختصاص به شهرهای اراک و ساوه دارد، ما می توانیم به مددجویان کمیته امداد که پروانه ساخت از شهرداری داشته و تحت پوشش کمیته نیز باشند، مبلغ ۲۰ میلیون وام و ۵ میلیون کمک هزینه بلاعوض تحت ضوابطی خاص ارائه نماییم که به این صورت به واجدین شرایط کمک رسانی ویژه ای صورت خواهد پذیرفت.
وی سهمیه ساوه را در این زمینه ۵۳ مورد عنوان نموده و افزود: طی رایزنی های صورت گرفته در پی افزایش سهم ساوه هستیم و در صورت وجود متقاضیان با شرایط ذکر شده این کمک هزینه اعطا خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی