اموال شرکت اسپیدار ساوه به نفع کارگران توقیف شد | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۴۰:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده بنا شد بخشی از اموال شرکت اسپیدار ساوه توقیف و با فروش آن برای پرداخت حق بیمه کارگران و بهره‌مندی از حقوق بازنشستگی یا مزایای بیمه درمان استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت اسپیدار یکی از واحدهای تولید کننده انواع ظروف چینی بهداشتی شهر صنعتی کاوه است که پس از بروز حادثه آتش‌سوزی در سال ۸۹ با بحران و مشکلات مالی روبه‌رو شد و تلاش مدیریت شرکت و مسئولان تاکنون نتوانسته سبب احیای آن شود و  اعتراضات کارگری در سال گذشته نیز چاره ساز نشد و شرکت تعطیل شد.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی تصریح کرد: دولت همین امروز هم با مشکل مواجه است در حال حاضر ماهیانه ۵ تا ۶هزار میلیارد تومان جدا از بحث درمان برای حقوق بازنشستگان پرداخت می‌کند و هم اکنون دو ماه است با پرداخت حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه است  و هرماه ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از بانک رفاه  وام می‌گیرد که بتواند حقوق بازنشستگان را پرداخت می‌کند.

میرزایی عنوان کرد: دولت تسهیلات می‌دهد که بحران ایجاد نشود و اگر بحث مشکلات بازنشستگی به همین روال ادامه داشته باشد یک سونامی در کشور بوجود می‌آید.

وی اضافه کرد: با توجه به پیگیری از مسئولان شهرستان عنوان کردند قراربر این شد بخشی از اموال شرکت اسپیدار توقیف شده و با فروش آن برای پرداخت حق بیمه کارگران برای بهره مندی از حقوق بازنشستگی یا مزایای بیمه درمان  بتوانند استفاده کنند.

به گزارش تسنیم با توجه به آنچه ذکر شده انتظار می‌رود مسئولان در هر طرح و اقدامی ابتدا به تشخیص درست مسائل و تشکیلات موجود، علل و عوامل مشکلات و اتخاذ تصمیم درست و اجرای صحیح آن همراه با نظارت دقیق به منظور برطرف شدن مشکلات اقدام کنند تا بودجه‌هایی که مصرف می‌شود به نتایج معقول  و مطلوب مرد نظر برسد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی