مسابقه جذاب سازه های ماکارونی روز گذشته در دانشکده سما برگزار شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۱:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی در روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سما در این دوره از مسابقات که به همت دفتر پژوهش برگزار گردید ،تعداد۳۹ تیم دانش آموزی و دانشجویی از مقاطع دوره دوم متوسطه شهرستان ساوه و آموزشکده سما شرکت کردند .

آقای دکتر ابراهیمی سرپرست معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه هدف از برگزاری این مسابقات را کسب مهارت گروهی ،ایجاد شور و نشاط و اعتلای استعدادهای بالقوه دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت:شرکت کنندگان در این مسابقات با ابزار معمولی و رشته های ماکارونی سازه هایی ایجاد میکنندکه توان تحمل بار زیادی دارند .
وی استفاده از اساتید هیئت علمی و با تجربه آموزشکده سما در کارگاههای آموزشی وداوری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت:شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با روشهای علمی ساخت سازه های ماکارونی آشنا شدند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به نحوه محاسبه امتیازات نفرات برتر بیان کرد: امتیازدهی بر اساس وزن سازه، میزان تحمل بار، قطر اعضاء سازه و طراحی سازه انجام می‌شود.
در این دوره از مسابقات سازه گروه زهرا عزیزی از دبیرستان دوره دوم دخترانه مریم جراحی زاده با میزان تحمل ۷۱ کیلوگرم بار و ۶۳۳ امتیاز مقام اول، سازه گروه هانیه محمدی با میزان تحمل۷۹ کیلوگرم و ۶۲۸ امتیاز از دبیرستان دوره دوم دخترانه مریم جراحی زاده مقام دوم و سازه گروه صادق شریفی از دبیرستان دوره دوم پسرانه حاج رضا تهرانی با میزان تحمل ۳۱٫۵کیلو گرم و ۵۱۶ امتیاز مقام سوم مسابقات را کسب کردند.
و در پایان با اهدای جایزه نقدی از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی