لرزه به اندام ساوه افتاد ! | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۲۰:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه شب گذشته در ساعت ۲۳:۲۷:۳۷ زلزله ای به بزرگی ۵٫۲ دهم ریشتر مرز استانهای تهران و البرز – حوالی ملارد(تهران) را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در شهرستان ساوه هم به شدت احساس شد.

بعد از این اتفاق بیشتر ساکنان منازل مسکونی و آپارتمان ها با خروج از منازل خود جوانب احتطای را رعایت کرده و ساعت ها را در بیرون منزل سپری کردند. بعد از این حادثه بلافاصله ستاد بحران شهرستان ساوه در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

بهاروند فرماندار ساوه در این نشست گفت : فضاهای عمومی نظیر استادیوم های ورزشی و بقاع متبرکه باز و در اختیار مردم برای اسکان است . با آماده باش تمامی دستگاههای امدادی و اجرایی کمبود سوخت مخصوصا بنزین و گاز در سطح شهرستان برطرف شد . بیمارستان ها و مراکز درمانی آماده پذیرش مصدومین احتمالی داخل شهر و شهرهای همجوار هستند .

بنابر آخرین اخبار بدست آمده زلزله شب گذشته ساوه ۱۳ مصدوم داشت که از این تعداد ۲ مورد منجر به بستری و ۱۱ مورد درمان سرپایی انجام شد.

شب گذشته کلیه نیروهای امدادی, انتظامی , بسیج , سپاه و سایر ارگان های شهرستان ساوه در حالت آماده باش ۱۰۰% قرار داشتند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی