فرماندار ساوه: وحدت ملی توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۲۲:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

محمد بهاروند در جلسه هماهنگی راهپیمایی  حمایت از ۹ دی و هفته بصیرت و انزجار از فتنه و اغتشاش در ساوه  افزود: دشمنان با بکارگیری ترفندهای مختلف به دنبال ضربه ارزش های ملی و تضعیف اتحاد ملی هستند.

وی با اشاره به این که ملت فهیم ایران همواره از ولایت فقیه تابعیت کرده و پشتیبان آن بوده است، اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب به برکت جانفشانی شهدا و  ایثارگری ها مردم در عرصه ملی و بین المللی حاصل شده است.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره پیرو راه شهدای گرانقدر بوده و در راه صیانت از ارزش های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

بهاروند با اشاره به تورم و گرانی گفت: معترضان می توانند نارضایتی خود را بصورت قانونی اعلام کنند و مسئولان نیز پیگیر آن خواهند بود.

وی افزود: هر گونه تخریب اموال عمومی از سوی معترضان اغتشاش محسوب شده و با اغتشاشگران برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از ۹ دی و هفته بصیرت و انزجار از فتنه و اغتشاش در ساوه اظهار کرد: این راهپیمایی فردا (چهارشنبه ساعت ۳ عصر ) با حضور گسترده مردم از میدان مادر به سمت مسجد انقلاب برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهل بیت (ع) نشات گرفته و مردم با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم بار دیگر نقشه های بیگانگان و فریب خوردگان را نقش بر آب خواهد کرد.

بهاروند گفت: تقویت بصیرت دینی و اسلامی تنها راه خنثی سازی نفوذ بیگانگان است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی