اصلی‌ترین نیاز مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه سرپناه موقت است | ساوه نار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۰۵:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برودت هوا در غرب کشور اظهار کرد: اصلی‌ترین نیاز مردم مناطق زلزله‌زده داشتن سرپناه موقت است و تامین کانکس برای اسکان موقت آنان تا زمانی که اقدام به بازسازی واحدهای مسکونی خود کنند ضروری است که امید است با مشارکت دولت و مردم این نیاز زلزله‌زدگان برطرف شود.

محمدرضا منصوری در حاشیه ارسال کانکس‌های اهدایی نظام مهندسی ساختمان ساوه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به مشارکت مردم در تامین نیازهای زلزله زدگان غرب کشور اشاره کرد و گفت: ملت ایران با هر توان و بضاعتی که داشتند در کنار دولت به یاری زلزله‌زدگان شتافتند و در حد وسع خود در تامین نیازهای مردم استان کرمانشاه مشارکت کردند.

وی با اشاره به مشارکت نظام مهندسی ساختمان ساوه در کمک به زلزله‌زدگان اظهار کرد: اعضای نظام مهندسی ساختمان این شهرستان علاوه بر ارسال محموله مواد غذایی و بهداشتی و نیز واریز وجوه نقدی به حساب نهادهای امدادرسان، در یک اقدام ارزشمند و خیرخواهانه ۱۰ دستگاه کانکس نیز به نقاط زلزله‌زده ارسال کردند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در حاشیه ارسال کانکس‌های اهدایی از اعضای نظام مهندسی ساختمان ساوه به عنوان قشر فرهیخته و متدین شهرستان یاد کرد که در امور خیرخواهانه و انسان دوستانه همواره پیشگام بوده اند.

محمد بهاروند افزود: در زلزله اخیر که در غرب کشور به وقوع پیوست نیز اعضای نظام مهندسی با مشارکت نقدی و غیرنقدی سهم بسزایی در تامین نیازهای زلزله زدگان داشتند.

وی با اشاره به ارسال ۱۰ عدد کانکس از سوی نظام مهندسی ساختمان ساوه اظهار کرد: هزینه این تعداد کانکس به ارزش ۴۵۰ ریال با مشارکت اعضای نظام مهندسی تامین شد که علاوه بر اسکان موقت دارای کاربری آموزشی و بهداشتی برای بهره‌برداری مردم زلزله زده غرب کشور است.

فرماندار ساوه گفت: کانکس های اهدایی توسط پنج دستگاه تریلی با مشارکت انجمن صنفی حمل‌ونقل کالای ساوه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

زلزله ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که علاوه بر کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در این استان به هفت شهرستان و صدها روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد و حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی