جشنواره غذای سالم در مدرسه دخترانه قدسیه ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۳۷:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن فیاضی عضو شورای شهر ساوه در این مراسم گفت : یکی از اهداف این همایش ها یادگیری , آموزش و در نهایت عمل به آن است . ما در همایش امروز غذاهایی را مشاهده میکنیم که محلی و بصورت سالم تهیه شده اند  که این نشان از اهمیت تغذیه در بین اقوام ایرانی دارد.

وی تاکید کرد : تغذیه سالم تاثیر بسزایی در جامعه خواهد داشت و قطعا شعار عقل سالم در بدن سالم بیانگر همین نکته است که استفاده از غذاهای سالم میتواند تاثیر بسزایی در رشد و تعالی داشته باشد. امیدوارم با برپایی مجدد چنین همایش هایی در سطح شهر , اثرات استفاده بیش از حد از نمک و مواد قندی را گوشزد کنیم تا خانواده ها ضمن آموزش آن را به فرزندان خود نیز آموزش دهند.

خانم مرتجی کارشناس سلامت مرکز بهداشت شهید مصطفی خمینی ساوه هم در این مراسم با تاکید بر استفاده از غذاهای سالم گفت : شاخص های مصرف نمک , قند و شکر در ایران بیش از استاندارد جهانی است. این جشنواره ها بصورت نمادین و جهت یادآوری اطلاعات تغذیه ای در کمپین اصلاح الگوی مصرف میباشد. برنامه ریزی الگوی مصرف در کودکان تاثیر بسزایی دارد. پس آموزش ها را از کودکی به فرزندان خود بیاموزیم.

فرخی مدیر دبیرستان قدسیه در این مراسم گفت : بحث جشنواره غذا یک مجموعه یک روزه نیست , ما یک طرح تعالی مدیریت و مروج سلامت هستیم که قرار است طبق برنامه ملی در سند تحول بنیادین به تربیت نسل بپردازیم

این مراسم با همکاری مرکز جامع سلامت شهید مصطفی خمینی و اداره آموزش و پرورش انجام شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی