دوران مسئولیت امانتی سنگین و فرصتی مغتنم در مسیر خدمت است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۲:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان، “سعید کریمی” رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه نصرت اله احمدی مدیر عامل اسبق برای محمد رضا برزرگر آروزی موفقیت کرد و گفت: مسئولیت و مدیریت،امانتی سنگین و فرصتی ارزشمند و مغتنم در مسیر خدمت به مردم است لذا باید تلاش کنیم در دوره مسئولیت خود با خدمت صادقانه دین مان را به مردم، شهدا و انقلاب ادا کنیم.
وی همچینین ضمن تاکید بر لزوم ایجاد نشاط، شادابی و جلب رضایتمندی حداکثری میان آتش نشانان توسط مدیر جدید، افزود: با توجه به اینکه مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی یک امانت زودگذر است پس نباید برای حفظ آن هر کاری را انجام دهیم و یا برای جلب رضایت مدیران مافوق خود حقوق دیگر کارکنان یک مجموعه را نادیده بگیریم.
کریمی افزود: شهرداری همواره سعی کرده انتصابات از بدنه فعال شهرداری و از خود مجموعه ها باشند تا مدیران جدید از کم و کیف مسئولیت پیش روی خود آگاهی و مشرفیت عملیاتی کامل داشته باشند.
مهندس حسینی شهردار ساوه نیز در این آیین گفت: در حرفه آتش نشانی که ارتباط مستقیمی با نجات جان و مال انسانها دارد، حتی ثانیه ها حرفی برای گفتن دارند و سرعت عمل آتش نشانان و نیروهای عملیاتی در انجام صحیح و دقیق یک ماموریت امداد و نجات، اطفای حریق یا احتیاط تاثیر گذار است.

وی افزود: ارتقای روحیه و سطح آمادگی جسمی و روانی پرسنل عملیاتی ایستگاه های آتش نشانی همواره باید در دستور کار مدیریت و معاونین سازمان قرار گیرد بطوری که آتش نشانان در حین حادثه به جز انجام وظیفه خود دغدغه دیگر نداشته باشند چون امید مردم در حین حادثه به آنان است.
در پایان این مراسم از زحمات نصرت الله احمدی مدیرعامل اسبق این سازمان تقدیر و محمد رضا برزگر به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه معارفه شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی