بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه تعطیل شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۱۰:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارشپایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا , با وجود برگزاری جلسه هم اندیشی برطرف شدن مشکلات بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه در ۱۹ بهمن ماه سالجاری با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، استاندار مرکزی، معاونین استانداری و فرماندار و مسئولان دانشکده علوم پزشکی برای برطرف کردن مشکلات این بیمارستان، اما این مرکز درمانی بخش خصوصی از امروز تعطیل شد.

در همین رابطه موسس و مدیرعامل بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه با تائید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: پس از برگزاری این جلسه طی نامه‌ای در حدود دو هفته پیش خطاب به رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه اعلام کردیم که در صورت عملی نشدن راهکارهای اتخاذ شده و عدم اجرای مصوبات این جلسه، از ۱۵ اسفندماه سالجاری توان ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان به دلیل مشکلات مالی وجود ندارد.

دکتر سیدعلی شریف‌نیا، اظهار کرد: در این نامه علت اصلی تعطیلی بیمارستان مشکلات مالی عنوان شده بود و اعلام کرده بودیم که علاوه بر تعطیلی بخش های بستری بیمارستان کلیه خدمات اورژانسی و همچنین بخش دیالیز تعطیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ماهانه بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان باید بابت حقوق و مزایای نزدیک به ۱۲۰ نفر از کادر درمانی و کارکنان این بیمارستان پرداخت شود، گفت: با مشکلات مالی موجود و بدهی بانکی و عدم وصول مطالبات از سازمان‌های بیمه‌گر از امروز توان پرداخت هزینه بیمارستانی و نیروی انسانی وجود ندارد و تا یک ساعت دیگر تابلوی تعطیلی بیمارستان را در مقابل درب ورودی نصب خواهیم کرد.

شریف نیا در ادامه با تاکید بر اینکه تعطیلی بیمارستان و بیکار شدن ۱۲۰ نفر اتفاق ناخوشایندی است که در زندگی شخصی بنده رقم می خورد، گفت: صورتجلساتی که طی یکسال گذشته از سوی مسئولان دانشکده و مقامات استانی و شهرستانی تنظیم شده است هیچکدام اجرایی نشده و به لحاظ نبود ضمانت اجرایی در مصوبات به ناچار ارائه خدمات درمانی در این مرکز درمانی متوقف می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل تشدید مشکلات این بیمارستان، این مرکز از توانایی و کارآیی لازم برای ادامه ارائه خدمات درمانی برخوردار نیست و در صورت وصول مطالبات این بیمارستان از بیمه‌ها و پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و نیروی انسانی می توانیم فعالیت خود را از سر گیریم.

به گزارش ایسنا، در پی تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در خصوص مشکل ایجاد شده برای بیمارستان حضرت فاطمه (س)ساوه گفته است: بیمارستان حضرت فاطمه(س) ساوه یک بیمارستان خصوصی است که بنا به دلایل متفاوت و مختلف از سنوات قبل دچار مشکل شده و این مشکلات رفته رفته افزایش پیدا کرده است.

فتح اله حقیقی افزود: ما اعلام کردیم آنچه که به ما و دولت برمی‌گردد در چهارچوب قانون و وظایفی که داریم به طور حتم مساعدت لازم را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: به منظور اینکه این بیمارستان بیش از این دچار مشکل نشود، متولیان بیمارستان وظیفه سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند و آنچه هم که از دست ما برآید کمک می‌کنیم.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی