سند ۲۰۳۰ جایی در مدارس ساوه ندارد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۳۷:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در نشستی خبری با تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ساوه از همت بالای خیران ساوجی تقدیر کرد و گفت : در سال ۹۶ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان با کمک مجمع خیرین ساوه به آموزش و پرورش کمک شد که در بحث مدرسه سازی و ایجاد فضاهای آموزشی هزینه شده است.

فراشیانی افزود : در سال جاری تعداد ۵ مدرسه کلنگ زنی و شروع به کار ساخت این مدارس آغاز شده است که میتوان گفت مبلغ کمک شده به آموزش و پرورش ساوه در استان مرکزی بی نظیر بوده است و حتی در اراک هم به این مقدار به آموزش و پرورش کمک نشده است که این نشان دهنده اعتماد مردم به آموزش و پرورش و توجه آنها به بحث آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به فعالیت های قابل توجه دانش اموزان ساوجی گفت : در بحث آموزشی و در کنکور گذشته , دانش آموزان ساوجی در کسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ در استان عملکرد مناسبی را داشتند و در بحث پژوهشرا موفق به کسب رتبه اول در استان شده ایم , همچنین در رقابت های نادکاپ در دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف ۶ رتبه کشوری کسب کردیم و مقام دوم تیمی را بدست آوردیم.

وی ادامه داد : در بخش پرورشی بحث محافل قرآنی با عنوان ۳۰ محفل ۳۰ مدرسه را با هدف شناسایی قاریان و حافظان قرآنی در مدارس شهرستان راه اندازی کردیم که خوشبختانه همچنان هم در حال برگزاریست و انشاءالله هم در فروردین ماه سال آتی جشنواره بزرگ قرآنی را در سطح شهرستان و همزمان با جشنواره خیرین برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم فراشیانی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت : به هیچ عنوان این سند در ساوه و استان مرکزی اجرا نمیشود و چایی هم در مدارس ما ندارد چراکه مقام معظم رهبری این سند را ملغی اعلام کرده است و مصوبات شورای آموزش و پرورش هم با حضور اعضایی مانند امام جمعه و دیگر مسئولان بررسی و اجرا میشود.

مدیر آموزش و پرورش ساوه در مورد حواشی اخیر جشن دانش آموزان در سالن هلال احمر گفت : در حال بررسی این موضوع هستیم و آنرا با جدیت دنبال میکنیم چرا که در این حادثه آموزش و پرورش و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بطور مستقیم مقصر نبوده و ما عامل این حواشی را مجری و تیم اجرایی نمایش میدانیم که علاوه بر تذکرها و نامه نگاری های صورت گرفته ضوابط را رعایت نکرده و موجب تنش در شهر شده اند.

فراشیانی افزود :  از خانواده معظم شهدا و اولیاء دانش آموزان ساوجی بابت این موضوع عذرخواهی میکنم و قطعا مقصر اصلی این ماجرا طی روزهای آتی مشخص خواهد چرا که مردم شریف ساوه در اجرا شدن مسائل فرهنگی و دینی آموزش و پرورش شهرستان ساوه اطمینان دارند و ماهم حسب وظیفه این موضوع را به جد و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال خواهیم کرد.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش ساوه در مورد مبالغ جمع آوری شده بابت هزینه های پیک شادی در مدارس ساوه گفت : شروع کار پیک نوروزی از آبانماه انجام میشود و امسال هم همانند سال گذشته پیک به مرحله چاپ رسید و از هر دانش آموز هم مبلغ ۲ هزار تومان دریافت شد اما بنا بر دستور وزیر محترم امسال هیچ پیک نوروزی بین دانش آموزان توزیع نمیشود و بنابر نامه نگاری های صورت گرفته مبلغ پرداخت شده اولیا بعنوان هزینه پیک بزودی تعیین تکلیف میشود.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق حق التدریس برخی معلمان گفت : شهرستان ساوه با ۱۸ هزار و ۳۰۰ ساعت تدریس در هفته , دارای بیشترین دبیر حق التدریس است و با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته احتمالا تا قبل از پایان سال حقوق ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری معلمان حق التدریس پرداخت شود و حقوق سه ماهه پاییز هم بعد از این پرداخت تدوین و پرداخت خواهد شد.

در پایان این نشست مدیر آموزش و پرورش ساوه با اهدای لوحی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ساوه تجلیل کرد.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی