باشگاه نشاط و خنده در ساوه آغاز بکار کرد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۴۸:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , این باشگاه با هدف ایجاد شادی در جامعه ایجاد شده و برنامه هایی با محوریت خنده و ورزش را در مناطق مختلف شهر در بین شهروندان برگزار می کند.

امام جمعه ساوه در این مراسم با تاکید بر مدیریت شادی در اسلام، گفت: دین مبین اسلام بر شادی و تفریحات سالم و نشاط آور توصیه بسیاری کرده است.

حجت‌الاسلام حسینی به تثبیت و استمرار شادی حلال در جامعه به عنوان یک ضرورت برای جلوگیری از افسردگی و بروز آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: همچنان که جسم انسان به مواد غذایی نیاز دارد روح و روان انسان نیز به تفریح و شادی حلال نیاز دارد.

وی با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت باشگاه نشاط و خنده در ساوه گفت: در این باشگاه کار ارزشمندی صورت گرفته است و آن شادی و تفریح توام با ورزش است که هم موجب سلامت جسم است و هم سلامت روح را در پی دارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شادی کاذب زودگذر بوده و نتیجه بی ثمری دارد اما شادی حلال توام با ورزش موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی در انسان شده و جامعه را پویا خواهد کرد.

شهردار ساوه در حاشیه افتتاح این باشگاه گفت : یکی از وظایف شهرداری ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان است که خوشبختانه با افتتاح این باشگاه قدم بزرگی در این امر برداشته خواهد شد.

سید مهدی حسینی افزود : با افتتاح این باشگاه , اعضای آن بصورت رایگان و با حضور در محلات مختلف شهر , ادارات و سرتاسر نقاط شهر اقدام به برگزاری ورزش و ایجاد نشاط در بین همشهریان عزیز خواهد کرد.

باشگاه نشاط و خنده شهرداری ساوه برای نخستین بار در استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد. اجرای برنامه‌های ورزش صبحگاهی و نرمش با مشارکت اکیپ پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی شهر ساوه و نیز اجرای نمایش‌های طنز با هدف تقویت نشاط و شادابی در اول صبح، از جمله اهداف این باشگاه است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی