مشکلات بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه برطرف می‌شود | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۱۳:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به‌گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از تسنیم ساوه، عباس نیک‌روش ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت که روز نخست آن با عنوان سلامت برای همه و سلامت در همه جا انتخاب شده با اشاره به اهمیت طرح تحول سلامت اظهار داشت: بحث خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه از دیرباز در همه دولت‌ها انجام شده اما در دولت فعلی با اجرای طرح تحول سلامت اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه تسریع شد.

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت، ارتقا خدمات درمانی به حاشیه شهر با افراد آسیب‌پذیر و در شهرهای با جمعیت زیر۲۰ هزار نفر افزایش یافت و همچنین بحث ارائه خدمات درمانی به پایگاه‌های سلامت که نیاز به خدمات مشاوره تغذیه و موارد متعدد دیگر درمانی داشتند درراستای عملیاتی کردن شعار سلامت برای همه در همه جا اجرایی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد:با توجه به دغدغه دولت و دیگر ارکان حکومتی به بحث سلامت طرح اجتماعی کردن سلامت در مجموعه کارگروه سلامت در شهرستان‌های ساوه و زرندیه از طریق فعال کردن کانون سلامت محله در دستور کار قرار گرفت که منجر به ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم می‌شود.

نیک‌روش بیان کرد: با این اقدام تلاش می‌شود شورای سلامت محله براساس مقتضیات محلی بتواند اهداف برنامه سلامت را دنبال و به شکل سازمان‌یافته و مشارکتی در سطح گسترده ارائه خدمت انجام دهد.

وی ادامه داد: خودمراقبتی کلید سلامت بوده به گونه‌ای که از سطح خودمراقبتی به خانواده و محله سوق پیدا کند تا سلامت به‌عنوان یک دغدغه در کل کشور مورد توجه قرار گیرد، زیرا هدف داشتن انسان سالم بوده که برای توسعه و بقای جامعه ضروری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به دو شهرستان ساوه و زرندیه روز به روز درحال ارتقاء بوده، مشکلی در بحث ارائه خدمات به بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه وجود دارد و آن بحث استاندارد نبودن مکان، مکان‌یابی غلط و محدودیت در دسترسی  است که این مشکل در دستور کار مسئولان شهرستانی و استانی قرار گرفته است.

وی افزود: مدیریت مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی درراستای ارتقای مدیریت براساس ساز و کار و خرد جمعی  انجام می‌شود، در زمینه مدیریت هرچند در حوزه پزشک متخصص کمبود نیرو نداریم ولی در بحث مدیریت کمبود نیرو داریم زیرا پزشک متخصص فعالیت در حوزه خود را بر مدیریت ترجیح می‌دهد، بنابراین جابه جایی در مدیریت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها بوده و درراستای تربیت نیروهای جدید با نگاه به آینده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی