وابستگی برخی از کشورها به آمریکا ذلت بار است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۰۶:۲۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی گفت: راه علاج و رفع این ذلت و خواری بازگشت به قرآن و حمایت از داشته های هر کشور است و امروز بر همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی واجب است که از جریان های مقاومت در کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و سایر نقاط جهان حمایت کنند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، گفت: شجاعت، حق مداری، ادب و اخلاق و مجاهدت از ویژگی بارز حضرت علی اکبر بود که می تواند الگویی شایسته برای جوانان امروز باشد.

وی گفت: جوانی یک نعمت الهی است اما جوانمردی یک صفت ارزشمند تر است که در قرآن و در داستان های مربوط به اصحاب کهف و ابراهیم خلیل مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: فرهنگ و ارزش بهره وری کار باید در جامعه نهادینه شود و مدرک گرایی باید حذف شود.

وی با تبریک هفته کار و کارگر افزود: باید با حمایت از تولید داخل و ترویج بهره وری نیازهای کشور را برطرف کرد.

حجت الاسلام حسینی در سخنانی دیگر به هفته معلم اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی مطهری اخلاص و حقانیت بود و این شهید والامقام همواره سعی داشت جوانان را از توطئه ها آگاه و از انحرافات مصون نگه دارد.
وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات مردمی در ادارات بایستی در دستور کار مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و هنگام مراجعه به ادارات در رفع مشکلات از سوی مسئولان، باید رضایت آنها مورد توجه قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی