استقرار ۴ جایگاه سوخت در مسیر ساوه – همدان هدفگذاری شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۵۴:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در ساوه ،‌ گفت: علاوه بر مجتمع های خدمات رفاهی،‌ نیاز شدید به جایگاه های عرضه سوخت در آزاراه ساوه – همدان در هر دو لاین رفت و برگشت احساس می شود که برای رفع این مشکل‌ در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی چاره اندیشی شد.

وی افزود: متقاضیانی برای احداث جایگاه عرضه سوخت در آزاد راه درخواست های خود را ارائه کرده اند که بر این اساس قرار است امور مربوط به اخذ مجوزهای لازم در کیلومترهای بیستم،‌ چهل و پنجم و هفتاد و دوم پیگیری شود.
بهاروند گفت: مجتمع خدمات رفاهی آسمان در کیلومتر ۱۰ مسیر آزاد راه ساوه – همدان قرار دارد که پیش بینی شده با تامین زیرساخت های مورد نیاز مخابراتی (فیبرنوری یا ارتباط ماهواره ای) و اتصال به شبکه اینترنتی نسبت به تکمیل جایگاه احداث شده این مجموعه اقدام شود.
وی گفت: اکنون در مجتمع خدمات رفاهی آسمان بنزین به صورت سیار عرضه می شود و در کیلومتر ۴۵ این آزادراه نیز مقرر است مجوز استقرار جایگاه سوخت سیار صادر شود.

فرماندار ساوه گفت: در کیلومتر ۷۲ لاین جنوبی آزاد راه ساوه – همدان نیز برای احداث مجتمع خدمات رفاهی موافقت شده و اکنون عملیات تسطیح و خاکبرداری و اخذ مجوزهای لازم است و امکان احداث جایگاه عرضه سوخت نیز وجود دارد.
۹۰ کیلومتر از آزادراه ساوه – همدان در محدوده استحفاظی شهرستان ساوه قرار دارد و این مسیر یکی از حادثه خیزترین جاده های استان مرکزی به شمار می آید.

بر اساس اعلام پلیس،‌ تنها در ۲ ماه نخست امسال ۱۱ نفر به دلیل حوادث رانندگی جان خود را در این مسیر از دست دادند و علت عمده سوانح خودرویی نیز خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در نهایت واژگونی خودروها اعلام شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی