۳۰ طرح اشتغالزایی صنعتی و کشاورزی به تصویب کارگروه اشتغال ساوه رسید | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۰۸:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوه‌ افزود: ۲۷ طرح بخش صنعت و معدن و سه طرح بخش کشاورزی با مبالغ زیر ۲۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات اشتعالزایی روستایی صندوق توسعه ملی به تصویب کارگروه اشتغال شهرستان رسید.

وی ضمن قدردانی از ارگان هایی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و نیز بانک های عامل که عملکرد قابل قبولی در جذب تسهیلات بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ داشتند، خواستار تعامل و همکاری بیشتر برای جذب به موقع تسهیلات اشتغالزایی ابلاغی بند ب قانون بودجه سال ۹۷ شد.
فرماندار ساوه افزود: سهم تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغی به استان در سال ۹۷ رقمی معادل ۱۴۵ میلیارد ریال با عاملیت بانکهای ملی، صادرات و تجارت است.

بهاروند گفت: به تازگی تفاهمنامه ای میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان برنامه و بودجه در خصوص ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری منعقد شده که بر این اساس، به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)،‌ بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران تسهیلات اشتعالزایی با نرخ بهره ۶ درصد پرداخت می شود.

وی ادامه داد: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این سه نهاد حمایتی در استان مرکزی افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود برای سه هزار و ۶۳۹ نفر از افراد تحت پوشش شغل ایجاد شود.

فرماندار ساوه گفت: از محل اعتبارات بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ برای ۳۹۳ تن از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان ساوه شغل ایجاد شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی