اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی ساوه به مناطق عملیاتی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۳۵:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سرهنگ پاسدار علی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: در مرحله نخست ۲۲۰ دانش آموز که شامل ۱۸۰ دانش آموز از شهر ساوه و ۴۰ دانش آموز از بخش نوبران هستند به استعداد ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مرحله دوم و سوم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی در این شهرستان طی ماههای آینده انجام خواهد شد و دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید خواهند داشت .

سرهنگ رسولی بازید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره و روایتگری و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی را از برنامه های حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دانست .

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های معنوی و آینده سازان کشور یاد کرد که حضور آنان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضمن تبیین ارزش‌های اسلامی موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان کشور خواهد شد.

فرمانده سپاه ساوه، آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور است

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی