ساوه، میزبان ۶۰ درصد اتباع خارجی استان | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۷:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مدیرکل دفتر اتباع خارجی و امور مهاجران استانداری مرکزی گفت: ۲۰ هزار و ۷۰۰ تبعه خارجی در استان مرکزی حضور دارند که افزون بر ۶۰ درصد از آنها یعنی پنج هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان ساوه اقامت دارند که این امر ساوه را به بزرگترین مهمانشهر کشور تبدیل کرده است.

حسنی افزود: همچنین بر اساس آمایش هاسی تخصصی،۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر از اتباع خارجی به صورت مجاز و در قالب ۲ هزار و ۷۹۸ خانوار زندگی می کنند.

وی گفت: شناسایی و ساماندهی هفت هزار و ۵۰۰تبعه غیرمجاز در برنامه چشم انداز امسال استان مرکزی هدفگذاری شده است.

مدیرکل دفتر اتباع خارجی و امور مهاجران استانداری مرکزی افزود: نیروی انتظامی تا کنون با گشت های اشتغال در کنار شورای تامین این شهرستان توانسته است ۹۰۰ تن از اتباع غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

حسنی گفت: در راستای حمایت از استراتژی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالا و تولیدات ایرانی، به طور جدی با اتباع غیرمجازی که مشاغل و فرصت های شغلی در استان مرکزی را اشغال کرده اند با افزایش هزینه به کارگیری در مراکز تولیدی و زمینه های شغلی و برخورد جدی با کارفرمایان متخلف در این راستا مقابله می شود.

وی اضافه کرد: حدود ۶۰۰ هزار فرصت شغلی به واسطه اتباع بیگانه از نیروهای کاری ایرانی سلب شده و این مساله در استان مرکزی بخصوص شهرستان ساوه بسیار مشهود است.

 

منبع صداوسیما

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی