۲۱۰ نفر از مددجویان ساوجی مشغول به کار شدند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۵۹:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایرنا , «محمد بهاروند» شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوه اظهار داشت: امسال اعتبار تخصیص یافته به نهادهای حمایتی استان مرکزی ۹۱۱ میلیارد ریال است که بیشترین سهم از این اعتبارات به کمیته امداد امام خمینی (ره) مربوط می شود.

به گفته فرماندار ساوه، از ابتدای امسال تاکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه ۶۰ درصد و اداره بهزیستی نیز ۵۰ درصد از اعتبارات ابلاغی برای ایجاد اشتغال مددجویان را جذب کرده اند.

وی تاکید کرد: برای جذب حداکثر منابع اختصاص یافته، لازم است که دستگاه های حمایتی شهرستان حداکثر همکاری و پیگیری را به عمل آورند.
بهاروند بیان کرد: عملکرد بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات برنامه اشتغال روستائی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی، مناسب نیست به همین دلیل خواستار جدیت و همکاری بیشتر بانک ها هستیم.

در این جلسه عملکرد دستگاه های حمایتی از محل منابع صندوق توسعه ملی بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری و نیز طرح های اشتغالزایی موضوع تفاهم نامه سه جانبه میان معاونت توسعه روستایی، بنیاد برکت و بانک پارسیان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بانک پارسیان همکاری و پیگیری لازم برای رفع موانع و مشکلات پرونده های متقاصیان را در دستور کار قرار دهد.

چهار هزار خانوار ساوجی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی