نرم‌افزار آموزشی جمعیت هلال‌احمر ساوه رونمایی شد | ساوه نار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۱۳:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از خبرگزاری فارس ، ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی در راستای فرهنگ‌سازی و فراگیری آموزش کمک‌های اولیه در بین مردم از نرم‌افزار اطلاع‌رسانی و آموزشی جمعیت هلال‌احمر ساوه رونمایی شد.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در این مراسم بیان کرد: یادگیری دوره‌های آموزش‌ امدادی از سوی مردم می‌تواند خسارت های ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی را به حداقل رساند.

سید لقمان حسینی با اشاره بهه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در فضای مجازی بیان کرد: طراحی این نرم‌افزار کمک شایانی در خصوص اشاعه و گسترش فعالیت های این جمعیت در بستر مجازی در بین شهروندان خواهد شد.
وی با اشاره به قابلیت‌های این نرم‌افزار اظهار کرد: این نرم افزار با دو عمده، اطلاع رسانی فعالیت های بخش‌های مختلف س جمعیت هلال‌ احمر و آموزش کمک‌های اولیه به قشرهای مختلف مردم طراحی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه گفت: این نرم‌افزار در بخش‌های آشنایی با فعالیت‌های امدادی، واحد جوانان، داوطلبان و خیرین طراحی شده است.

حسینی آشنایی با فعالیت امدادی، استقرار واحد و پایگاه جاده‌ای و نحوه عضویت و ثبت نام از علاقمندان برای حضور در جمعیت هلال احمر را از قابلیت های این برنامه در بخش امداد و نجات می توان نام برد.

وی با اشاره به اینکه گروه سنی ۵ تا ۲۹ سال اعضای جوان هلال احمر را تشکیل می‌دهند، بیان کرد: هموطنان با نصب این نرم‌افزار می‌توانند از شرایط حضور در این واحد مطلع شوند.

حسینی افزود از جمله ویژگی های این نرم‌افزار را برقراری پلی بین هلال احمر و خیرین برشمرد و گفت: خیرین می‌توانند با در اختیار قرار دادن تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل به صورت امانی به جمعیت نیاز یک خانواده نیازمند را برطرف کنند.

وی تلفیق کاروان پایگاه سلامت و کاروان نیکوکاری را از جمله اقدامات نوین این سازمان برشمرد و ادامه داد: با اجرای این طرح بسته غذای رایگان را به همراه دارو و ویزیت رایگان در اختیار روستاییان و مناطق محروم قرار می‌دهیم.

حسینی هدف از ارائه نرم افزار را گسترش اطلاع رسانی فعالیت هلال احمر در سطح جامعه، ارتقای سطح آموزش در بین مردم و حضور پررنگ تر در فضای مجازی دانست.

این اپلیکیشن ۶ دیماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی