برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۵۷:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مورخ ۹/۱۱/۹۷ لغایت ۲۸/۱۱/۹۷ در محل فرهنگسرای ارشاد برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و تسلیت ایام فاطمیه ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری برعلیه نظام جمهوری اسلامی به وجود آمد از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا تسلیح گروه های مسلح و پس از آن تهاجم فرهنگی و اینک تحریم اقتصادی.
لکن مردم ایران در چهل سال گذشته برای حفظ ارزشهای دینی و انقلابی هزینه های کلانی داده و بهترین عزیزان خود را در مرزهای جغرافیایی،فکری،عقیدتی و تا دفاع از منطقه تقدیم کرده اما هیچگاه از آرمانهاو اهداف انقلاب فاصله نگرفته است.

وی افزود: دشمنان می دانند که ملت ایران علیرغم سلایق مختلف سیاسی متحدتراز گذشته پای آرمانها ایستاده و از ارزشهای خود دفاع می کند.

حسین محمودی فر تصریح کرد: از آنجایی که دشمنان تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای رسانه و فضای مجازی این نظام را ناکارآمد نشان دهند ولی آنچه باعث خنثی شدن فتنه دشمنان می شود روشنگری و بصیرت افزایی عمومی و تبیین دستاوردها و گفتمان انقلاب درجامعه است.

رئیس اداره ارشاد در ادامه افزود: در این نمایشگاه ۳۵۰۰ عنوان،۲۰۰۰۰ جلد کتاب از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده پذیرایی از علاقه مندان می باشد،همچنین در این نمایشگاه تعدادی از آثار خوشنویسان با موضوع دهه مبارک فجر و روز شمار انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی