برگزاری اردوی جهادی پزشکان در طرازناهید | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۲۲:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این خصوص گفت : در چهارمین سال متوالی میزبان۲۳ پزشک متخصص و فوق تخصص و عمومی از سراسر کشور هستیم که با اقدامی ارزشمند و جهادی در سالگرد پزشک متعهد” دکتر علی اکبر آبیار” با استقرار در مرکز جامع سلامت طرازناهید اقدام به ویزیت مردم محروم بخش مرکزی شهرستان ساوه نمودند .

عباس نیک روش افزود : این تیم که متشکل از متخصص ژنتیک، متخصص پاتولوژی، فوق تخصص روماتولوژی، فوق تخصص آسم و آلرژی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، قلب و فوق تخصص انژیوپلاستی، متخصص زنان و ناباروری و فوق تخصص لاپاراسکوپی، فوق تخصص گوارش، فوق تخصص ژنتیک، متخصص پوست، متخصص تغذیه، دندانپزشک، روانپزشکی، مشاوره و روانشناسی، متخصص طب تسکینی و سرطان، متخصص کلیه و مجاری ادرار و پزشکان عمومی است اقدام به انجام ۱۱۰۰ ویزیت رایگان بیماران نمودند .

وی تصریح کرد : این اقدام خداپسندانه پزشکان متعهد، علاوه بر خدمت به محرومین و تسکین آلام دردمندان و نیازمندان، موجب اشاعه فرهنگ جهادی خدمت به خلق می شود و بدین لحاظ ارزشی والا و معنوی دارد. ” دکتر نیک روش” همچنین، از حمایت های بی دریغ ” مهندس منصوری ” نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه و ” مهندس میرزایی” فرماندار ویژه ساوه تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است روستای طرازناهید که در بخش مرکزی ساوه قرار دارد زادگاه مرحوم دکتر علی اکبر آبیار است .



true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی