شهروندان مراقب عیدی گرفتن رفتگران بدلی باشند | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۵۰:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مددی معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در گفت و گو با نارستان بیان داشت: طی روزها اخیر گاها مشاهده شده که در آستانه سال نو، برخی افراد سود جو با لباس های مبدل لباس پاکبانان و با نادیده گرفتن زحمت کسانی که در گرما و سرما محله های شهر را از آلودگی می زدایند با مراجعه به درب منازل شهروندان از آنها مطالبه عیدی می کنند.

وی با بیان اینکه پاکبانان نمادی از پاکدستی و شرافت در عرصه خدمت گذاری به مردم هستند و بارها با با پیدا کردن و تحویل اشیاء قیمتی شهروندان به صاحبانش این امر را ثابت کرده اند لذا اجازه نمی دهیم که فرد یا افرادی جایگاه ارزشمند آنان را در شهر زیر سوال ببرد.

مددی تصریح کرد: بسیاری از شهروندان در آستانه اعیاد مختلف به ویژه سال نو هوای افراد تلاشگر و زحمت کشی که در سرما و گرما جارو به دست برای نظافت محله و شهرشان تلاش می کنند را هم داشته و گاها با عیدی دادن قدردان زحمات رفتگران محله شان هستند اما پاکبان به هیچ وجه مجاز به مطالبه عیدی نیستند.

وی افزود: شهرداری انجام امور خدماتی مانند جمع آوری زباله، رفت و روب و… را به بخش خصوصی و پیمانکار واگذار کرده است و بر اساس قوانین و مقررات نیز هیچ فردی حق وصول یا مطالبه مبلغی را ندارد لذا شهروندان باید مراقب عیدی گرفتن افراد سودجو بوده و در صورت مواجهه این گونه موارد را به شماره تلفن ۴۸۰۳ اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی