این سفره های با برکت ! | ساوه نار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۰۱:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , یکی از سنت‌های پسندیده در ماه مبارک رمضان در ساوه برپایی سفره‌های ساده افطاری در امامزاده سید ابورضا (ع) است. سفره هایی که با کمک خیران و به مدد روح از خودگذشتگی و خیرات آنان و در گمنامی برپا می‌شود.

این افطاری , سفره ساده‌ایست که هدفش نه تنها خوردن و آشامیدن بلکه نشان دادن اهمیت مهمان شدن در ماه مهمانی خدا، پای سفره سادگی است.

مسئول بقعه متبرکه امامزاده سید ابورضا (ع) در این خصوص به خبرنگار ما گفت : در ایام ماه مبارک رمضان و به همت خیرین گرانقدر ساوجی با مشارکت اداره اوقاف , در ۲۹ شب ماه مبارک رمضان و ۳ شب قدر پذیرای زائران و مجاوران عزیز به صرف افطار و سحری ساده بودیم.

رسول میرجانی با اشاره به برپایی متفاوت سفره افطار آن هم در مکان مقدس امامزاده تصریح کرد : آثار , برکات و صفایی که در برپایی سفره‌های افطاری ساده آن هم در اماکن مقدس هست در جای دیگری پیدا نمی‌شود.

رسول میرجانی افزود : این برنامه چند سالی است که در ایام ماه مبارک رمضان و به همت و یاری خیران گرانقدر درحال برگزاری است.

وی از اطعام بیش از ۳۰۰ نفر در هر وعده افطاری خبر داد و افزود : در شب های قدر بین ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ وعده غذای ساده بین زائران و مجاوران آستان مقدس توزیع شده است.

مسئول بقعه امامزاده با اشاره به آثار فرهنگی و معنوی برگزاری این سفره های افطاری گفت : مهمترین ثمره برپایی سفره‌های افطاری ساده تمرین ترویج سبک زندگی اسلامی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی