دیدار شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه با خانواده معظم شهدا | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۰:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه با خانواده والامقام شهدای گرانقدر شهید “قاسم سعیدی” و شهید “ محمد طاهری” دیدار کردند.

احمد حاج امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در این دیدار با بیان اینکه بی شک حضور در کنار خانواده شهدا افتخاری برای ما مسئولان است، گفت: خانواده معظم شهدا بهترین سرمایه زندگی خود را تقدیم کشور و انقلاب کرده اند و ما هم اینک اینجا هستیم تا با استعانت از روح شهدا برای خدمت به مردم قوت تازه ای بگیریم.

وی ادامه داد: روحیه و صبر خانواده های شهدا به عنوان یک الگوی بزرگ برای همگان قابل تحسین است و معتقدیم که هر خدمتی به آنان، جبران ذره ای از زحمات آنان را نخواهد کرد زیرا سختی‌ها و مشکلاتی که خانواده های معظم شهدا در طول این سال ها تحمل کردند از عهده هیچ کس بر نمی‌آید و هیچ فردی تحمل این مشکلات را ندارد.

حاج امینی تصریح کرد: امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت و جانفشانی شهدا و ایثارگری های خانواده آنان در کشور است.

وی افزود: اگر دعای خیر شهدا و خانواده آنها بدرقه راه مسئولان باشد قطعا خداوند هم در راه خدمت به مردم ما را یاری خواهد کرد لذا امیدواریم در مسیر راه شهدا قرار گرفته و شرمنده آنها نشویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی