برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۱۴:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و حوزه هنری به مناسبت هفته عفاف و حجاب از مورخ ۱۵/۴/۹۷ به مدت ۱۰ روز درمحل فرهنگسرای ارشاد برگزار شده است.

رئیس اداره ارشاد ساوه در حاشیه این نمایشگاه ابراز داشت: اهمیت حجاب و پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در بسیاری از سوره های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می کند و آن را حافظ انسان در برابربسیاری از بیماری های جسمی و روانی می داند وی افزود: از نظراسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد.

حسین محمودی فر اظهار داشت: هدف اسلام از حجاب،آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظایف و رسالت اساسی خویش را انجام دهد که حفظ نسل انسان،پرداختن به شئون خانه و خانه داری،تربیت کودک و اهمیت دادن به آن است.

وی گفت: دین مبین اسلام حجاب را به عنوان عامل مهم حفظ و اعتدال شخصیت فردی و تحکیم بنیان خانوادگی و عفت و اخلاق اجتماعی برزن واجب فرموده است.

حسین محمودی فر تصریح کرد:حجاب از کارکرد اجتماعی نیز برخوردار است از این رو التهاب جسمی و معاشرت های بی بندو بار را کنترل و بر تحکیم خانواده افزوده و از انحلال کانون محکم زناشویی جلوگیری و امنیت اجتماعی را فراهم می سازد.

حسین محمودی فردر ادامه افزود: دراین نمایشگاه ۲۲ عدد تابلو عکس برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ بازدید نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی