جذب ۶٫۵ میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای سه طرح ورزشی در ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۴۱:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش، معاون استاندار و فرماندار ساوه و نیز مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی تشکیل شد، مجوز و اخذ قرارداد به مبلغ ۶٫۵ میلیارد تومان به منظور احداث سه پروژه ورزشی در شهرستان ساوه اخذ و منعقد شد.

وی اجرای طرح زمین چمران سالن ورزشی شهید چمران ساوه با اخذ قراردادی معادل ۴۵۰ میلیون تومان را به عنوان یکی از طرح‌هایی اجرایی از محل این اعتبار جذب شده دانست و افزود: این زمین به منظور انجام مسابقات گوناگون ورزشی احداث و عملیات اجرایی آن با جذب این میزان اعتبار آغاز شد.

منصوری اجرا و ساخت سکوهای ورزشی سالن ورزشی شهید چمران را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: پیمانکار این طرح ورزشی نیز انتخاب و مشغول بکار شده است.

وی به انعقاد قرارداد چمن مصنوعی در ساوه نیز اشاره کرد و افزود: عملیات زیرسازی این پروژه نیز به اتمام رسیده است و آماده اجرای چمن مصنوعی است که به دلیل افزایش قیمت دلار عملیات اجرایی آن با وقفه مواجه شده بود اما با دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان و تخصیص اعتبار لازم بالغ بر ۲٫۵ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن از هفته جاری آغاز می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: اجرا و بهره‌برداری از این سه طرح ورزشی ضمن ارتقای سرانه ورزشی موجب رضایتمندی ورزشکاران خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این سه پروژه ورزشی در شهریور ماه سال‌جاری به اتمام خواهد رسید و با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می‌رسد. همچنین در سفر وزیر ورزش و جوانان به ساوه و زرندیه کلنگ احداث پروژه سالن ورزشی جدید در ساوه به زمین زده خواهد شد.

منصوری با تقدیر از پیگیری های استاندار ، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان و نیز رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر انعکاس مطالبات ورزشکاران این دو شهرستان بر تسریع در اجرای عملیات اجرایی این سه طرح ورزشی در برنامه زمان بندی اعلام شده به منظور بهره مندی جامعه ورزشی و جوانان از این زیرساخت ها تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی