بررسی مسائل فرهنگی و هنری شهر ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۰۳:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در این دیدار با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی و فرهنگی در این شهر پایین است و باید در جهت رفع این کمبود تلاش کنیم، گفت: برای داشتن شهری سالم باید تمام زیرساخت های فرهنگی در آن دیده شود.

وی ادامه داد: این شهر به دلیل قدمت تاریخی و برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد به لحاظ فرهنگی و گردشگری بسیار مستعد است از این رو باید از ظرفیت های موجود در جهت توسعه شهر به خوبی بهره جست.

شهردار ساوه به نبود برخی زیرساخت های فرهنگی مورد نیاز در این شهر اشاره کرد و یادآور شد: نبود گالری هنرمندان برای به نمایش گذاردن آثار هنری یکی از این نیازها است و پیشنهاد می شود که بازار چهارسوق را که هم اینک توسط شهرداری در حال مرمت می باشد به این مهم اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: ایجاد گالری هنرمندان در بازار چهارسوق علاوه بر اینکه فرصتی بسیار خوب برای ارائه توانمندی های هنرمندان ساوجی را در این مکان فراهم می کند موجب احیای بافت تاریخی مرکز شهر خواهد شد.

حسین محمودی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه نیز در این دیدار ضمن تقدیر اقدامات خوب و بزرگ عمرانی شهرداری در نقاط مختلف شهر، گفت: خرسندیم که مدیریت شهری در کنار این کارهای بزرگ از اقدامات فرهنگی نیز غافل نشده است و امیدواریم با تعامل بیشتر بتوانیم گام های بلندتری در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، افزود: اشاعه فرهنگ و هنر و تولید برنامه های فرهنگی و هنری مستلزم مشارکت همه دستگاه های همسو در این حوزه است.

در ادامه این جلسه راهکارهای مختلف از جمله تشکیل شورای فرهنگی و هنری جهت رفع کاستی های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای فعالت های فرهنگی و هنری در سطح شهر و شناسایی ظرفیت های فرهنگی ساوه مورد بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی