افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری در ساوه | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۵۱:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این آئین ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان گفت ک: واسطه خیر بودن توفیقی الهی است و کسانی ک در این مراکز واسطه کمک به محرومین و تهی دستان میشوند نزد خدای متعال از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد : وجود هرچه بیشتر این مراکز باعث اعتماد بیشتر مردم جهت کمک کردن به نیازمندان خواهد بود لذا افتتاح این مرکز که با مسجد محوری نیز همراه است میتواند سبب خیر شود و باعث باز شدن گره از زندگی برخی اهالی همین منطقه شود.

رئیس کمیته امداد نیز در این مراسم یکی از رویکرد های اصلی امداد را سپردن کار مردم به خود مردم عنوان کرد و گفت : مراکز نیکوکاری یکی از همین رویکردهاست که باعث میشود امور خیر مردم در همان محل هزینه شود.

عباس محمدی هزاوه افزود : قرار است تا پایان سال تعداد مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان به ۲۰ مرکز برسد و تلاش بر این است که راه انداری این مراکز در مساجد صورت پذیرد .

سرلک مسئول مرکز نیکوکاری ” مهر آفرین ” نیز در این برنامه خواستار توجه ویژه خیران به بحث مراکز نیکوکاری شد و گفت : امیدواریم با راه اندازی این مرکز امور نیازمندان منطقه هرچه سریعتر مرتفع شود و روزی شاهد باشیم که تمامی مراکز خیریه جمع آوری شوند و هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد

در پایان این مراسم دفتر مرکز نیکوکاری ” مهر آفرین ” افتتاح و مجوز این مرکز توسط امام جمعه به مسئول این مرکز اهدا شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی