امیدواریم تا نیمه مهر شاهد برگزاری مسابقات خانگی خوشه طلایی در ساوه باشیم | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۹:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سیدعلی آقازاده در جریان سفر به ساوه که به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت صورت گرفت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور رقابت می کند اما به دلیل عدم آماده شدن زمین استادیوم شهید چمران، بازی های خانگی این تیم در خارج از ساوه برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمانی که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته یک راه پیدا کرد مسئولان استانی و شهرستانی درصدد آماده کردن زیرساخت ها و زمین بازی برای رقابت های خانگی این تیم بودند و همچنان این تلاش ادامه دارد.

آقازاده افزود: آماده سازی این ورزشگاه با دست خالی صورت گرفته است و با وجود اینکه هنوز برای اجرای بازی آماده نشده است اما تلاش جدی برای آماده سازی سریع در دستور کار است و قرار بر این است که بتوان زیرساخت های ضروری و آن چیزی که می تواند براساس آن مسابقات فوتبال در این استادیوم شکل بگیرد آماده کرد و پیش بینی ماه آماده سازی ورزشگاه تا ۱۵ مهرماه سالجاری است.

وی تصریح کرد: بدیهی است با آماده سازی ورزشگاه اخذ مجوز برگزاری مسابقات خانگی این تیم با تائیدیه سازمان لیگ صورت خواهد گرفت و امیدواریم در تاریخ مورد نظر شاهد برگزاری مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران باشیم.

به گزارش فردای ورزش حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه پیش تر اعلام کرده بوده اگر تا دو هفته آینده استادیوم شهید چران ساوه آماده برگزاری مسابقات نشود یا تیم را منحل خواهد کرد و یا امتیاز آن را به یک استان دیگر انتقال میدهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی