خط تولید جامدات دارویی در ساوه به بهره برداری رسید | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۵۵:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شرکت بهسان دارو شهر صنعتی کاوه خط تولید داروهای دیابت و اعصاب روان را افتتاح کرد.

مدیر مالی شرکت بهستان دارو در حاشیه افتتاح این خط در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیت سالانه تولید در این خط بالغ بر ۵۰۰ میلیون قرص و کپسول است گفت : داروهای تولیدی در این خطر جهت استفاده بیماران پیوند کلیه , دیابتی و اعصاب و روان کاربرد دارد

علی مرادی افزود : با افتتاح این خط مینه اشتغال ۱۲۰ تا ۱۶۰ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد و هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای راه اندازی آن صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح خط تولید این داروها، حدود ۱۱ میلیون یورو صرفه جویی ارزی می شود افزود : داروهای تولید شده در شرکت داروسازیتحت لیسانس داروسازان ساندوز آلمان و استلاس هلند است.

مدیر مالی شرکت بهسان دارو همچنین اشاره ای به طرح توسعه این شرکت کرد و گفت : طرح توسعه شرکت بهسان دارو در سه طبقه برای افزایش خطوط فعلی بوده و در آینده نیز انواع محصولات دارویی در قالب شربت و داروهای مایع نیز در این واحد تولید خواهد شد



true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی