در شهرستان کمبود کالا نداریم / کنترل بازار برای جلوگیری از گرانی | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۰۱:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرماندار ساوه در این نشست با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت و مصرف بنزین گفت : همه شهروندان و مردم باید این طرح را که توسط سران سه قوه تصویب و اجرایی شده و توسط مقام معظم رهبری نیز تایید شده است را اجرا کنند و همه موظف به رعایت آن هستیم .

علی میرزایی با اشاره به وجود امنیت کامل در سطح شهر و جاده های شهرستان افزود : ضمن تقدیر از شهروندان فهیم ساوجی بابت همکاری در اجرای این طرح باید یادآور شد که در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالا در سطح شهرستان وجود ندارد و با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه برخورد صورت خواهد گرفت .

وی ایران را جز پرمصرف ترین کشورها در زمینه بنزین دانست و عنوان کرد : اجرای این طرح علاوه بر مباحث زیست محیطی موجب جلوگیری از قاچاق سوخت شده و باعث خودکفایی کشور در تامین بنزین و جلوگیری از واردات بی رویه میشود که این امر در اقتصاد نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار ساوه استفاده از حمل و نقل عمومی را در جهت توسعه و پیشرفت مهم قلمداد کرد و گفت : باید فرهنگ استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی ترویج یابد چراکه طبق آمار این کار باعث کم شدن آمار تصادفات ، تخریب کمتر محیط زیست و همچنین صرفه جویی در بخش های مختلف خواهد شد .

وی تصریح کرد : برخی می‌خواهند با سو استفاده از این اصلاح قیمت ، برخی کالاها را نیز گران کنند اما با توجه به اینکه ذخائر کالایی ما در استان تکمیل است نباید بهانه ای برای افزایش قیمت ها داشته باشیم.

میرزایی با اشاره به اینکه باید افکار عمومی را از مزایای این طرح آگاه کنیم افزود : طبق گفته رییس جمهور اجرای این طرح به نفع مردم خصوصا طبقات متوسط جامعه خواهد بود و سود حاصل از این کار مستقیم به جیب خود مردم خواهد رفت.

معاون استاندار و فرماندار ساوه خواستار نظارت شدید ادارات مرتبط در بخش های مختلف شد و افزود : باید با سرکشی در بخش های مختلف خصوصا حمل و نقل از هرگونه سو استفاده و یا افزایش قیمت احتمالی توسط افراد جلوگیری شود و بر اجرای صحیح این طرح نظارت کرد.

در ادامه این نشست که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای مختلف برگزار شد در خصوص نحوه بازرسی و سرکشی از بخش های مختلف بحث و تبادل نظر شد و اعضا اقدام به ارائه گزارش کردند.

گفتنی است بنابر اعلام فرماندار ساوه جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان روزانه در محل فرمانداری برگزار خواهد شد و ادارات مرتبط موظف به ارائه گزارش عملکرد خود خواهند بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی