پاکبانان ساوجی امسال در خدمت رسانی به زائران حسینی وظیفه سنگینی بر دوش داشتند | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۷:۱۰:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

محسن امیدی در آیین تجلیل از پاکبانان شهر ساوه و خادمین موکب ثارالله شهرداری که در سالن حوزه علمیه خواهران برگزار شد، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین عظمت و شکوه فرهنگ شیعه و عظمت و شکوه ائمه اطهار(ع) را به نمایش می‌گذارد و این حرکت بزرگ معنوی هرساله با رشد چشمگیری همراه است.

وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل خدمت رسانی به زائران در این همایش معنوی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه نیز همگام با دیگر مسئولان، مردم و دستگاههای استان مرکزی دراین مسئولیت سنگین در فضایی آکنده از دوستی و همدلی ما را به خوبی همراهی کردند.

امیدی تصریح کرد: به دلیل حجم بسیار زیاد کار در خدمت رسانی به جمعیت میلیونی حتی فکر نمی کردیم که این کار امکانپذیر باشد اما با تلاش و همدلی این مهم انجام شد و یقینا بدون همیاری همه عزیزان این کار بزرگ شدنی نبود.

وی ادامه داد: استان مرکزی در اربعین امسال معین شهر نجف و مهران بود که نیروهای ساوه معین شهر نجف و نیروهای اراک معین شهر مهران بودند و خوشبختانه نیروهای زحمتکش شهرداری ساوه در شهر نجف اشرف توانستد با صبوری، درایت، ایثار و تلاش به جمعیت میلیونی در شهر نجف خدمات رسانی کنند.

امیدی یادآور شد: پاکبانان عزیز ساوجی در گرما و سخت ترین شرایط با از خود گذشتگی، بزرگ ترین کار ممکن یعنی نظافت شهر نجف را به دلیل حضور میلیونی زائران، عهده دار شدند و زحمات آنان موجب شد تا استان مرکزی جز بهترین استان های کشور قرار گیرد.

وی در پایان همچنین از مشارکت دیگر نیروهای شهرداری ساوه از جمله آتش نشانی، آمبولانس، کامیون، تانکر آبرسانی و دیگر ماشین آلات در این حرکت معنوی و اقدام حسینی قدردانی کرد.

شهردار: علیرغم تمامی سختی ها مصمم به توسعه شهر هستیم

سید مهدی حسینی شهردار ساوه نیز در این آیین گفت: هر ساله عاشقان بی‌شماری در راه کربلای حسین (ع) سر از پا نمی‌شناسند تا اربعینی باشکوه همچون سال‌های قبل رقم بزنند و در همین راستا خادمان شهرداری ساوه نیز همانند سال‌های قبل در لباس پاکبان، راننده و آتش‌نشان سهم بزرگی در برگزاری این این رخداد بی‌بدیل داشتند.

وی ادامه داد: امسال شهرداری ساوه با اعزام ۵۴ نفر نیروی پاکبان به همراه ادوات و ماشین آلات، افتخار خدمت رسانی به زائران حسینی را در ایام اربعین را داشت.

حسینی با بیان اینکه پاکبانان بخش مهمی از بدنه شهرداری را تشکیل می دهند، افزود: تلاش های شبانه روزی پاکبانان و کارگران شهرداری سبب شده است همیشه شهر ساوه به لحاظ پاکیزگی محیط شهری، شرایط مطلوب و مناسبی داشته باشد .

وی تصریح کرد: تحریم های ظالمانه دشمنان طی دو سال گذشته موجب پدید آمدن شرایط اقتصادی نامناسب کشور و به تبع آن شهرداری ها شد اما پاکبانان عزیز هم این شرایط سخت را تحمل کردند و نشان دادند که در برابر مشکلات ایستاده اند و در سخت ترین وضعیت در کنار دیگر اعضای مجموعه شهرداری مصمم به توسعه شهر هستند.

سالمی: پاکبانان زحمتکش مهندسان بهداشت شهر هستند

عبدالله سالمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این مراسم بیان داشت: کسانی که به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند دارای جایگاه بسیار رفیعی هستند و این اقدام اجر و پاداش معنوی بسیار زیادی برای آنها دارد.

وی ادامه داد: شهر دارای دو پیکره جسم و روح است که تکاپو و شادابی آن با وجود دستان شما پاکبانان عزیز تجلی پیدا می کند و پاکبانان زحمتکش مهندسان بهداشت شهر هستند.

سالمی با بیان اینکه تلاشهای شما پاکبانان در نجف قابل تحسین و تقدیر بود، اظهار داشت: ما قدردان زحمات شما بوده و خواهیم بود و این مراسم ذره‌ای از زحمات شما را پاسخگو نخواهد بود و چنانچه اعتبارات شهرداری اجازه می‌داد به شایستگی از زحمات شما تقدیر می کردیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم به دلیل ایام محرم و صفر به تعویق افتاد، افزود: امیدواریم که یکایک شما عزیزان در راه خدمت به مردم و آبادانی شهر مشمول فضل و لطف الهی باشید و لازم است که همه ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چون مقام آنان قابل تکریم و تعظیم است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح به مهندس حسینی شهردار ساوه از سوی استاندار و دبیر ستاد اربعین استان مرکزی از تلاش های نیروهای اعزامی شهرداری ساوه تقدیر و با اهدای لوح از زحمات پاکبانان قدردانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی