شهادت سردار سلیمانی مایه دوام جنبش اسلامی است | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۳۲:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایرنا , سرتیپ پاسدار «داود غیاثی راد» شامگاه یکشنبه در آیین یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد ابوذر ساوه برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی دارای وجهه‌ ای بین المللی است همان‌گونه که سالار شهیدان برای همه ملت های آزاده جهان قابل احترام است و محدود به مرزها نیست.

وی افزود: سپهبد شهید سلیمانی نه یک شخص بلکه یک دنیا برای ملت های آزاده محسوب می شد و به یقین راه و حرکت او تداوم می یابد.

معاون فرهنگی کانون رزمندگان غرب و شمال غرب سپاه پاسداران گفت: فرنسیس فوکویاما خالق نظریه «پایان تاریخ» با علم به اینکه شیعه دارای دو بال ایثار و شهادت و فرهنگ مهدویت است، بر ضرورت انجام مهندسی معکوس مذهب شیعه تاکید داشته و معتقد است اگر شیعیان با همین روند که در دوران دفاع مقدس به فرماندهی شهید سلیمانی فاو را تسخیر کردند، ادامه دهند، قادر خواهند بود که به اورشلیم دسترسی یابند.

سردار غیاثی راد افزود: تضعیف جایگاه ولایت فقیه نیز از برنامه های در دستور کار دشمنان است و در آستانه انتخابات هرکسی راهی غیر از تبعیت ولایت برود، از مسیر شهید قاسم سلیمانی خارج شده است.

وی ادامه داد: انتخابات برای نظام اسلامی یک مشروعیت مضاعف محسوب می شود و خداوند همواره راه افزایش این مشروعیت را برای ما همواره می کند و یکی از آثار مبارک خون شهید سلیمانی قطعا در مشارکت گسترده ملت در انتخابات پیش رو نمایان خواهد شد.

غیاثی راد تاکید کرد: این شهید والامقام در همه کشورهای جهان اقدامات ارزشمندی انجام داده است و مقام معظم رهبری نیز در حکم سردار قاآنی بر ضرورت تداوم خط و برنامه های وی تاکید داشته اند.

وی اظهار داشت: انتقام خون این شهید بدون تردید با حساب و تدبیر انجام می شود.

معاون فرهنگی کانون رزمندگان غرب و شمال غرب گفت: برای بیمه شدن انقلاب و تحقق اهداف گام دوم، تبعیت از ولایت فقیه، جوان‌گرایی و ادامه راه شهید سپهبد سلیمانی یک ضرورت است.

سردار غیاثی راد افزود: پیام خون امثال شهیدان سلیمانی و صیاد شیرازی ها در گام دوم، جوان‌گرایی است که باید از انتخابات پیش رو فرایند آن آغاز شود.

وی با اشاره به مبارزات سردار سلیمانی با داعش، گفت: او با اخلاص تمام به جنگ داعشیان رفت و زمانی که با محاسبات دقیق اعلام کرد که این نیروی تکفیری تا سه ماه آینده از بین می رود، همه شاهد بودند که وعده او محقق شد و هیمنه داعش فروریخت.

سردار غیاثی راد اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی دارای شخصیتی فاطمی با ارادت کامل به صدیقه کبری (س) بود و به تاسی از این بانوی بزرگوار وصیت کرد که قبرش بی عنوان و نشان باشد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی