توقیف خودروی حامل کالای قاچاق میلیاردی در عملیات پلیس ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۳۰:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”یوسف سپهوند” در این باره گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران اگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروس سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه ریزی هدفمند، موفق به شناسایی و متوقف کردن آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه، راننده خودرو، اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت و خودروی مذکور فاقد مدارک معتبرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خوروی توقیفی، ۵۲ طاقه پارچه و مقادیری رنگ آرایشی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حرکت این خودروی توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید برعزم راسخ پلیس استان در مبارزه قاطع و هدفمند با مفسدان اقتصادی و روند کامل عرضه کالاهای قاچاق از تولید تا توزیع افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی