شورای نگهبان جلوی نفوذ افراد ناصالح به مجلس را بگیرد | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۱۸:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه با تقدیر و تشکر از مردم بصیر , فهیم و وفادار به انقلاب , امام و رهبری و شهیدان والامقام گفت : شما ملت بزرگ ایران در همه شهرها و مناطق مختلف ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه یوم الله را رقم زدید و حضورتان صبغه الهی داشت. شما با این حضورتان در صحنه، خدا را یاری کرده و این وعده خدای متعال به نصرت مومنین تحقق پیدا کرد .

وی افزود : حضور باشکوه شما در تشییع جنازه مطهر و همچنین مراسم های باشکوه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور با بصیرت و مسئولیت شناسی شما در مراسم هموطنان عزیز که در فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی به لقاء ا… پیوستند بسیار معنی دار بود.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد : دشمن می خواست از این حادثه یک سکو برای هجمه به نظام اسلامی بسازد، متاسفانه برخی افراد در داخل کشور با اظهار نظرات نسنجیده و یا احساسات تهییج شده نادرست همراهی می کردند. اما بصیرت مردمی و حتی خانواده های این داغدیدگان دشمنان را مایوس و منکوب کرد.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به خلق دو یوم الله توسط مردم در سه هفته اخیر گفت: یوم الله یعنی روزی که خدای متعال قدرت نمایی می کندو دست قدرت الهی دیده می شود , همان طور که انقلاب اسلامی معجزه قرن و یوم الله بزرگ در سراسر جهان بود.

وی گفت: یوم الله اول تشییع جنازه سردار مقاومت بود چون بوق های تبلیغاتی دشمنان می گفتند، مردم از نظام بریده اند، مردم از مقاومت خسته شده اند مردم دچار جنگ داخلی هستند. سیاه نمایی ها و بزرگ نمایی ها از برخی مشکلات و ناکارآمدی برخی دستگاهها می خواستند مردم را مایوس کنند اما حضور شما ملت بصیر، نجیب و ولایی، جمعیت چند ده میلیونی در مراسم تشییع جنازه مطهر و مراسم تکریم این بزرگوار دشمنان را عصبانی و مایوس و دوستان را امیدوار کرد.

حجت الاسلام حسینی یوم الله دوم را در هم کوبیدن پایگاه بسیار استراتژیک عین الاسد متعلق به آمریکا دانست و افزود : این حمله نه انتقام سخت بلکه یک سیلی به صورت کثیف نظام استکباری و رئیس جمهور احمق آمریکا بود لذا یوم الله دوم با فرار آمریکایی ها تکمیل می شود همانطور که فرعونیان با قدرت موسای کلیم ناچار به فرار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش قوی شدن را راهی برای بازدارندگی در برابر تهدیدات و امنیت دانست و گفت : در بعدی نظامی قوی بودیم و توانستیم جواب رئیس جمهور دلقک آمریکایی را با قدرت و شجاعانه و با عزت بدهیم لذا اگر در بعد اقتصادی هم قوی شویم دشمنان جرات تحریم نخواهند داشت.

حسینی تصریح کرد : راه قدرتمند شدن اقتصادی، تقویت بنیه های اقتصادی با اقتصاد مقاومتی و رونق دادن به تولید داخلی است لذا باید بدانیم که اقتصاد مقاومتی به معنای عدم ارتباط با دنیا و انزوای سیاسی و اقتصادی نیست بلکه اقتصاد مقاومتی یعنی نجات اقتصاد از وابستگی است.

خطیب نماز جمعه ساوه مذاکره با دشمن زیاده خواه و پیمان شکن را بی فایده و خلاف عقل دانست و گفت : نزدیک به ۶ سال با همه نرمش ها و امتیاز دادن ها مذاکره صورت گرفت و کار به جایی رسید که ما را با همان برجامی که قرار بود باعث رفع تحریم ها و مشکلات اقتصادی شود، تهدید به تحریم می کنند البته به کارگیری مکانیسم ماشه از سوی تروئیکای اروپایی نیز خیلی وقیحانه و بی شرافتی و خائنانه است , از روز اول هم گفتیم انرژی هسته ای یک بهانه است .

امام جمعه ساوه در ادامه در خصوص مسائل پیش آمده در خصوص میزبانی تیم های ایرانی هم گفت: حالا مساله ر ا از موشک و نفوذ منطقه ای گذراندند و فوتبال ما را هم به نحوی تحریم کردند. هم آمریکا بدنبال جنجال سازی اعتراضی علیه نظام اسلامی برای نفی روحیه اسلامی و انقلابی ملت ایران است . گاهی با دلار، گاهی با فوتبال، همه اینها با فشار حداکثری برای ایجاد فشار روانی و ایجاد تقابل بین مردم و نظام اسلامی است.

وی در پایان در خصوص انتخابات و شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان، امین مردم و موظف است جلوی نفوذی های ناصالح و نامحرمان و مفسدان را بگیرد . منصب نمایندگی مجلس، یک امانت بزرگ الهی است که سپردن آن به افراد نااهل خلاف عقل و منطق است. ضمن حمایت از این نهاد مهم و انقلابی همگان را به رعایت تقوی و رعایت حق و عدالت و پرهیز از گناه و ستم دعوت می کنم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی