بزرگترین پروژه شهری استان مرکزی در ساوه افتتاح می شود | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۳۲:۲۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در حاشیه بازدید از پروژه های قابل بهره برداری شهرداری ساوه در دهه مبارک فجر، بیان داشت: فاز نخست این پروژه از میدان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا شهرک علوی به طول دو کیلومتر در مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع با سخت ترین شرایط مالی شهرداری اجرا شد.

شهردار ساوه با بیان اینکه اجرای پروژه های اثربخش با کمترین بار مالی از مهمترین اولویت های شهرداری ساوه در وضعیت سخت مالی دوره پنجم بوده است، تصریح کرد: احداث این بزرگراه موجب ارتباط آسان مناطق بسیج، بهزیستی، آوینی و شهرک علوی به کمربندی شمال شهر و در نتیجه راه دسترسی ۷۵ هزار شهروند مناطق شمالی شهر را هموار خواهد ساخت.

وی یادآور شد: بهره برداری از این پروژه علاوه بر اثربخشی در توزیع ترافیک و زیرساختی برای شهر در بخش زیست محیطی نیز بسیار موثر خواهد بود زیرا با اجرای طرح فضای سبز پیش بینی شده در اطراف این بزرگراه به طول ۱۶ کیلومتر، ۴ مترمربع به سرانه فضای سبز شهری ساوه افزوده خواهد شد.

حسینی افزود: عملیات فاز نخست بزرگراه سید الشهدا(ع) ساوه (کمربندی شمال) با صرف ۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و خدماتی و حدود ۵۰ میلیارد تومان ارزش تملکات و آزاد سازی اراضی در مجموع با ۶۵ میلیارد تومان انجام و در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی