افتتاح ۸ پروژه در بخش کشاورزی ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۶:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسن شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساوه در ایام دهه فجر برگزاری بیش از ۲۶ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته روستایی و عشایری زیرمجموعه اداره جهاد کشاورزی بوده، برنامه‌های مختلفی در مدارس روستایی از جمله زنگ انقلاب، نشست بصیرت‌افزایی ویژه اعضای شورا و دهیاری‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه عنوان کرد: در راستای توسعه و رونق بخشی کشاورزی، ۸ پروژه در این بخش با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

شریفی ادامه داد: گلباران مزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب در بیش از ۴۵ روستای بخش مرکزی و نوبران و دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا بخش مرکزی، غرق‌آباد و نوبران از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: برگزاری راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن در روستا در اولویت برنامه‌های دهه فجر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: در ایام دهه فجر واکسیناسیون رایگان دام‌ها با همکاری دامپزشکی در روستاهای بخش مرکزی و نوبران انجام خواهد شد چراکه این اقدام گامی مؤثر در راستای رونق اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

شریفی بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ عشایری همزمان با افتتاح پروژه برق‌رسانی به بخش قشلاق عشایری با حضور رئیس سازمان امور عشایر، استاندار و دیگر مسئولان مربوط از جمله برنامه‌های مهم دهه فجر در شهرستان ساوه محسوب می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی