شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۲۳:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه حضور در انتخابات را فرصتی برای ملت و تهدیدی برای دشمن دانست و اظهار کرد: در انتخابات دو مسئله حضور در انتخابات و انتخاب شایسته  مد نظر است لذا اولا با حضور در انتخابات باید اقتدار، عظمت و بصیرت خود را نشان دهیم دوما باید با حضور گسترده خود دشمنانی را که دائما در تلاش برای دل سرد کردن مردم هستند، را مایوس کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید به شبهه افکنی مغرضان یا زیاده خواهان غوغا سالار توجه کرد، افزود: کسانی که سالیان سال با همین سیستم انتخابات به قدرت رسیدند و امروز به خاطر ناکارامدی و بی تدبیری های خودشان تایید نشده اند، چرا و با چه رویی سلامت انتخابات را زیر سوال می برند و مردم را دل سرد می کنند. 

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: مهندسی انتخابات، فرمایشی یا انتصابی بودن انتخابات یک دروغ بزرگ و ظلم به این نظام اسلامی و مردم انقلابی است، چرا برخی مسوولین عالی پژواک سخنان غلط اندر غلط دشمنان می شوند.

حسینی خواستار قرار گرفتن همه طرف ها در کنار هم و فریادکشی علیه دشمنان شد و افزود: بیایید در این زمان خطیر و در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برادرانه در کنار هم قرار بگیریم و علیه دشمنان فریاد بکشیم.

وی در ادامه سخنانش یکی از مولفه های کشوری قوی و مقتدر را مجلس قوی دانست و گفت: مجلس قوی با دو شرط مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح صورت می گیرد لذا با عنایت به اینکه قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام رئیسی یک جان تازه ای گرفته است، با داشتن مجلس قوی نیز کشور رو به بهبودی خواهد رفت.

وی تصریح کرد : مردم ما از نظام و اصل انقلاب گلایه ندارند بلکه از فلان وزیر، فلان نماینده و فلان مسئول گله مند هستند بنابراین می توان بسیاری از این مشکلات را سامان داد. 

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش به لزوم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه حفاظت می شود لذا ۲۲ بهمن مانور اقتدار انقلابی نظام اسلامی و غیرت انقلابی مردم ایران است و زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان می کشد. 

حسینی افزود: همه آحاد مردم یک صدا و منسجم در این راهپیمایی که بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی است، حضور خواهند یافت و پیام استقامت در برابر استکبار جهانی را طنین انداز خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی