۲۴۶ هزار و ۲۹۳ نفر در ساوه و زرندیه واجد شرایط رای دادن هستند | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۲۶:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در نشست خبری برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری را خواسته اصلی نظام دانست و گفت : استراتژی ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای , بدور از هرگونه تنش و در بالاترین امنیت است .

وی افزود : خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه مشکل خاصی در شهرستان نداشته این و گزارشی از درگیری و یا اختلاف بین ستادها مخابره نشده است .

معاون استاندار و فرماندار ساوه به تلاش دشمن برای پمپاژ ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت : دشمنان نظام به روش های مختلف و با پمپاژ ناامیدی میخواهند مناسبت های ملی و سیاسی را خدشه دار کرده و به وحدت جامعه ضربه بزنند .

میرزایی با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات پیش رو افزود : مردم شریف کشورمان با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و نشان خواهند داد که از عزت کشور خود کوتاه نخواهند آمد .

وی در ادامه به ارائه گزارش انتخاباتی پرداخت و گفت : ۱۳۶ شعبه در کل شهرستان پذیرای رای دهندگان خواهند بود که از این تعداد ۸۳ شعبه ثابت و ۵۳ شیعه سیار خواهند بود .

فرماندار ساوه با اشاره به وجود سه شعبه فرعی در خرقان ، زرندیه و نوبران افزود : ۱۲۰۰ نفر بعنوان عوامل اجرایی در انتخابات پیش رو فعالیت دارند تا در هرچه باشکوه برگزار شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک کنند

وی تعداد واجدان شرایط رای دادن در ساوه را ۱۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر عنوان کرد و گفت : از این تعداد بالغ بر ۱۰۰ هزار و ۳۴۷ نفر مرد و ۹۷۴۰۰ نفر خانم هستند همچنین در زرندیه تعداد واجدان شرایط ۴۸ هزار و ۵۴۶ نفر بوده که از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۹۱ نفر مرد و ۲۳ هزار و ۹۵۵ نفر مرد می‌باشند

در حال حاضر هم ۳۲ نفر باهم رقابت دارند که احتمال دارد تا روز رای گیری بر شمار انصراف دهندگان افزوده شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی