تشکیل قرارگاه پیشگیری از کرونا ویروس در شهرداری ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۵۶:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در این جلسه گفت: مهمترین مسئله در مبارزه با ویروس کرونا؛ مشارکت عموم مردم و خودمراقبتی برای کنترل شیوع این بیماری است و فعالیت‌های تمام ارگانها در شهر بدون همکاری شهروندان نتیجه بخش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی عبور از این مسئله آموزش شهروندان است، تصریح کرد: جهت تحقق این امر باید از طریق حداکثر امکانات تبلیغی و بیلبوردها و ابزارهای فرهنگی شهرداری، اطلاع رسانی تصویری، متنی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و هرگونه پوسترهای آگاهی بخش در مراکز عمومی مانند میادین میوه و تره بار، ورزشگاه ها، پایانه ها و امثالهم انجام شود.

مهندس حسنی اظهار داشت: همچنین باید آموزش‌های لازم برای پرسنلی که با مراجعین مردمی سرو کار دارند و کارکنان پاسخگو به شهروندان باقوت انجام شود.

وی در این جلسه بر شستشو و ضد عفونی کردن اتوبوس ها، تاکسی ها، تاسیسات عمومی شهری، تجهیز کارگران پسماند و فضای سبز، تعطیلی آبدار خانه شهرداری و استفاده از وسایل شخصی،ضد عفونی کردن وسایل اداری توسط نیروهای خدماتی، موافقت با مرخصی کارکنان دارای علائم بیماری، محدود کردن مراجعات حضوری ارباب رجوع با استفاده از خدمات غیر حضوری و … تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مراقبت از شهر و شهروندان جهت شیوع این ویروس طی ۲۰ روز آینده نیازمند یک عزم جدی است، افزود: هر چقدر این موضوع مهم از اکنون جدی تر گرفته شود در آینده کمتر آسیب خواهیم دید.

شهردار ساوه گفت: محدود کردن مراجعه حضور ی مردم طی روزهای آینده با هدف حفظ سلامت شهروندان انجام خواهد شد و زمینه جهت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی در شهرداری از گذشته پیش بینی شده است.

در این جلسه شریف حسینی مسئول واحد ایمنی و بهداشت شهرداری به عنوان رئیس قرارگاه کرونا ویروس انتخاب و مابقی مدیران سازمان ها و واحدها موظف به همکاری با وی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی