برپایی مرزبانی زیستی در ۴ نقطه از ورودی‌های شهر ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۲۲:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

دکتر حسین‌ علیزمانی در گفتگو با پابگاه خبری ساوه نار از بستری شدن ۶۷۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در ساوه خبر داد و گفت: در این مدت ۴۸۵ نفر از افراد بستری‌شده ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۸۲ نفر نیز کرونا مثبت بوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر در هر سه بیمارستان معین کرونا شهید مدرس، شهید چمران ساوه و امام رضا زرندیه ۱۲۷ نفر بستری و در حال گذراندن مراحل درمان و بهبودی هستند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین از بستری شدن ۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۲۷ نفر از افرادی که طی چند روز اخیر بستری بوده‌اند طی ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده‌اند و متأسفانه ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: روز گذشته و روزهای قبل تعدادی از بیماران بهبودیافته به نقاهتگاه انتقال پیداکرده‌اند تا دوره انتقال بیماری را نیز در این نقاهتگاه‌ها سپری کنند.
زمانی تصریح کرد: در حال حاضر دو نقاهتگاه برای آقایان و بانوان ایجادشده است که در بخش بانوان در حال حاضر ۱۱ نفر و در بخش آقایان ۸ نفر تحت مراقبت هستند.

علیزمانی به برپایی مرزبانی زیستی در ۴ نقطه از ورودی‌های شهر ساوه اشاره کرد و گفت: افرادی که می‌خواهند وارد شهر شوند تب سنجی و غربالگری می‌شوند و افراد مشکوک به بیماری کرونا به قرنطینه منتقل می‌شوند و پس از انجام تست‌های اولیه و معاینات لازم در صورت مبتلا بودن بستری یا در صورت منفی بودن آزمایش‌ها مرخص خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی