محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین اعلام شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۲۳:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سرهنگ “سیدعلی حسینی” در این باره گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال جاری محدودیت های ترافیکی در کلیه شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود:‌ در این محدودیت های ترافیکی که از ساعت ۸ صبح روز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ فروردین اعمال خواهد شد، شهروندان اجازه تردد در خیابان های شهر را نداشته و با توجه به ابلاغیه های قبلی خودروی رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی تا یک ماه توقیف خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تنها کارکنان دستگاه های خدماتی،‌نیروهای مسلح، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی فعال در این روز به منظور تردد در مسیر محل کار اجازه استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته و باید این افراد نیز مدارک شناسایی و هویتی لازم که حضور آنان در محل کار و عدم تردد غیرضروری را محرز می کند، برای ارائه به ماموران پلیس به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسینی در ادامه اضافه کرد: همچنین در کلیه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر در هسته مرکزی شهر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و در این دو روز هیچ گونه اجازه تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر داده نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بیان ضرورت همراهی هر چه بیشتر شهروندان با پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک مطالبه عمومی گفت:‌ پلیس در اجرای این طرح مصمم بوده و با رانندگان متخلف با قاطعیت برخود می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی