تولید بیش از یک میلیون لیتر آب ژاول در هلال احمر ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۵۸:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سید لقمان حسینی در آیین تجلیل مدیران شهری از اعضای قرارگاه پدافند زیستی شهرستان، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ساوه جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک عضو در کنار این قرارگاه قرار گرفت و با تلاش امدادگران داوطلب این جمعیت تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفتیم.

وی ادامه داد: از ۱۱ اسفند ماه عملیات غربالگری کرونا را در مبادی ورودی شهر ساوه آغاز کردیم و ۲۵ هزار نفر در این عملیات غربالگری شدند که از این تعداد ۳۹۰ مورد مشکوک شناسایی و به دانشکده علوم پزشکی معرفی شد.

حسینی تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیون لیتر آب ژاول تولید و در اختیار شهر و روستاهای ساوه و بخش های نوبران و مرکزی قرار گرفت.

وی راه اندازی نقاهتگاه خواهران، حمایت از خانواده های ضعیف کرونایی، تهیه ۵۰۰ تغذیه، غربالگری ۱۰ هزار نفر با تماس تلفنی و تولید محتوا و آموزش در فضای مجازی را از دیگر اقدامات این جمعیت طی این مدت عنوان کرد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این آیین گفت: بحران کرونا همزمان با اوج کاری نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال و ایام انتخابات همراه بود که با فشار مضاعفی بر کارکنان انتظامی همراه بود اما با تدابیر خوب اندیشیده شده توسط ستاد پدافند زیستی شهرستان بخش عمده‌ای از این بار آنها کاسته شد.

وی مسدود کردن مبادی مرکز‌شهر و کنترل عبور مرور را در کاهش شیوع ویروس کرونا موثر دانست و افزود: نیروهای ما همچنان در ورودی های پر خطر مستقر هستند و با همان حساسیت کار را ادامه می دهیم تا شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا در ساوه باشیم.

در ادامه این جلسه مردانی رئیس اداره راه شهرستان و کیوان گودرزی بخشدار بخش مرکزی ساوه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده خود ارائه کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی