مسیر دسترسی موقت به روستاهای مرق و مرقکان تا عصر جمعه آماده خواهد شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۲:۱۴:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید علی آقازاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از عملیات بازسازی جاده دسترسی به روستاهای مرق و مرقکان از توابع بخش مرکزی ساوه در جمع خبرنگاران گفت : نیروهای راهداری , گروه مهندسی ۴۲ قدر سپاه پاسداران و دیگر دستگاه ها از نخستین ساعات تخریب این جاده در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند .

وی با اشاره به عملیات شبانه روزی در این جاده افزود : با تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه ها طی ۱۰ روز اخیر و طبق بررسی های میدانی , پیش بینی شده است راه دسترسی موقت به این روستاها تا عصر جمعه آماده شود.

استاندار مرکزی به مشکلات پیش آمده برای اهالی خصوصا در بحث تهیه مایحتاج به دلیل قطع بودن مسیر ارتباطی اشاره ای کرد و گفت : پس از تخریب جاده دسترسی مشکلاتی برای اهالی این روستاها به وجود آمد که با تلاش دستگاه های اجرایی از جمله هلال احمر , کمیته امداد و بهزیستی بسته های غذایی از طریق دریاچه سد به دست ساکنین این روستا رسید.

آقازاده با اشاره به جنس خاک منطقه و بارش های اخیر بعنوان عوامل رانش زمین افزود: از عصر جمعه و با آماده شدن مسیر دسترسی موقت ترددها و همچنین تهیه مایحتاج آسان تر خواهد شد و با توجه به فعالیت ماشین آلات در این منطقه امیدواریم با تامین اعتبارات لازم , تا پایان تابستان یا مهرماه سالجاری جاده اصلی با کیفیت بالاتر احداث شود .

وی در پاسخ به شایعاتی در خصوص انفجار لوله گاز در این منطقه گفت : تا یکی دو روز بعد از رانش زمین برای لوله های انتقال گاز اتفاقی نیوفتاده بوده و برای اینکه لوله گاز سالم بمونه بماند مجبور به قطع گاز شدیم تا عملیات راهسازی آغاز شود ضمن اینکه تلاش میشود پس از ایجاد راه دسترسی موقت طی روزهای آتی گاز اهالی نیز مجددا وصل شود .

گفتنی است در اولین روز خرداد ماه سالجاری بر اثر بارندگی ها , شکافی در یکی از کوه های این منطقه ایجاد شده بود که منجر به وقوع پدیده رانش زمین و تخریب راه ارتباطی روستاهی مذکور گردیده بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی