آغاز فعالیت مجتمع تولید مصالح کوهی شهرداری ساوه در معدن رنگرز | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۲۶:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حسینی شهردار ساوه در حاشیه بازدید از این مجتمع، بیان داشت: عملیات تکمیل و بهره برداری از معدن رنگرز که به دلیل موانعی متوقف شده بود از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت و با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار که ۳۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات سازمان شهرداری ها تامین شد توانستیم این مجتمع مهم را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه هم اینک موفق به اخذ مجوز برداشت ۶۰ هزار تن مواد خام کوهی از این معدن شده ایم ، گفت: ظرفیت تولید روزانه این معدن بیش از یک هزار تن شن و ماسه است که در حال حاضر این مجتمع با تولید روزانه ۴۰۰ تن فعالیت خود را آغاز کرده است.

حسینی تصریح کرد: مجتمع تولید مصالح کوهی شهرداری ساوه در معدن رنگرز یکی از مجهزترین معادن استان مرکزی است که فعالیت آن می تواند نقش مهمی در درآمد پایدار شهرداری داشته باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از مصالح کوهی جایگزین مصالح رودخانه ‎ای موجب ارتقای کیفیت و عمر مفید آسفالت تولیدی در سازمان عمران شهرداری می شود، تصریح کرد: همچنین استفاده از مصالح کوهی موجب افزایش کیفیت کفپوش ها، جداول پرسی و بتنی تولیدی شهرداری خواهد شد.

شهردار ساوه افزود: فعالیت این معدن قطعا در پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر مهم خواهد بود و با همت مدیران شهری به ویژه کارکنان سازمان عمران شهرداری امیدواریم گام های بلندی برای تحقق این امر برداشته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی